Friday, December 3, 2010

JOM KITA JUMPA NAK TAK?


Salam pembaca blog GKSB yang setia.

Sekarang ni aku kat KL.

Ada kenduri kat sini, so amik peluang ni dok lama sikit kat KL ni.

Sekarang ni aku kat Gombak.

Ada tak sapa2 yang dok area sini?

Boleh la kita jumpa nanti.

Maybe aku akan dok sini lama sket.

So, kalau ada blogger yang nak jumpa aku, jom la jumpa. Boleh la ampa bawa aku p jenjalan kat sini lak.

Al-maklum la aku kan orang kampung tak tahu sangat area2 KL ni huhu

Jom kita jumpa nak tak?

26 comments:

  1. wee..ala..kenapa gombak?..bukan batu pahat?..heheeh..selamat berkenduri cik gksb =D

    ReplyDelete
  2. hahahaha... wei.. ang kat gombak erk... aku kat puchong la dik....

    ReplyDelete
  3. bestnya nk berjumpa2an.. jeles i :)

    ReplyDelete
  4. awk balik nnt jela kita jumpa.. haha..

    ReplyDelete
  5. @Hans

    sedang diuruskan... tunggu kak rai conform kan tempat...hang xsabaq dh nak join eyh? hehe

    ReplyDelete
  6. duk lame skit tu sampai thn depan tak...klau sampai tahun depan bulan 8 boleh la....

    ReplyDelete
  7. @Solihin

    hahaha...yala tu..tera dok dekat pon xjumpa2 lg hehe

    ReplyDelete
  8. nk mai putrajaya..roger yep..hee~ ;D

    ReplyDelete
  9. 13 hb bru ade kt gombak...
    sem bru..ehee

    ReplyDelete
  10. sronok nye jalan-jalan jumpe mmberrr

    ReplyDelete
  11. jauhnya.. kalau kat kedah bolehla.. nil tga cuti skrg.. :)

    ReplyDelete
  12. amboi..tawaran hebat tu..sayang sekali yong kt Sp jerk..hehe

    ReplyDelete
  13. gombak tu besar dik..he3...nak cari kat mana tuh..

    ReplyDelete
  14. bukan aku xsabaq
    aku tension ramai orang dok tanya aku
    itu jer

    P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

    ReplyDelete
  15. aiseh.... jom la jupe... sy dok batu caves jer... sebelah gombak... hehehe...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi