Sunday, December 19, 2010

KALUT NAK P KELAUT



Ampa jenis cool atau kelam kelibut?

Kalau tak kelam kelibut tu bukan aku la.






Dok tengok tv dengan walid aku tiba-tiba dapat panggilan telefon yang memang aku tak jangka dia akan telefon.

Tak kan la nak angkat tepon cakap depan walid aku kot, so kelam kelibut panjat tangga nak ke bilik aku kat tingkat atas.

Sekali tersalah langkah dowh tersembam. Nasib baik baru anak tangga pertama kalau dah kat atas pastu jatuh tak pasal-pasal kena masuk ICU huhu..Tangga umah aku dah la tinggi.

Pastu aku akan jadi kalut bila aku dah terlambat nak ke mana-mana. Apatah lagi kalau ada orang dok kejan.

Aku juga kalau dah kalut mesti akan langgar meja ka atau apa-apa saja yang ada di depan aku. Huhuhu... Selalunya meja atau kerusi la. Tengok-tengok lebam jer. Pastu tak ingat macam mana boleh kena.

Sekarang ni dok menahan kesakitan akibat jatuh tangga semalam.

Orang utara kata "KALUT NAK P KELAUT"

Sekian





KAMUS UTARA: KEJAN=SURUH CEPAT


8 comments:

  1. kadang2 huru hara jugakkkk laa...hihihi~

    ReplyDelete
  2. mari kita belajar bahasa utara! hehe

    ReplyDelete
  3. ahahaha.. jenih kalut jugak nowhhh....

    ReplyDelete
  4. haha..mst darah penuh kat muke..jdi merahh~~

    ReplyDelete
  5. kalau kelam kabut nak p keje mesti punya la ada barang yg tertinggal..huhu

    ReplyDelete
  6. hati2 yer.. jgn kalut2.. nnti semua bnda x jd :)

    ReplyDelete
  7. salam..akak ada tag kamu utk join :-
    http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/12/kontest-blog-terkemas.html

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi