Friday, December 17, 2010

KEPALA BARU (^_^)

Pagi tadi tengok kat kotak komen Mizz Sue suruh check email. Bila aku check yang Mizz Sue nak buat header untuk aku. Mula-mula tu aku takut gak la sebab aku ni seorang yang sangat cerewet. Takut tak menepati citarasa aku. Sekali hamik hang header ni memang betoi-betoi puas hati. Cantik sangat tau.

Dasyat betoi Mizz Sue ni. Sat ja dia buat. Kalau tak percaya cuba ampa tengok header ni lawa tak? Lawa kan tambah orang yang dalam header tu hahaha... =P







Apa yang aku boleh cakap memang aku puas hati sangat-sangat. Tambahan pula dia bermurah hati nak buat untuk aku, percuma lak tu lagi la aku suka hahaha..

Tapi pada ampa yang belum ada header tu dan rasa nak tempah sila p blog dia http://suhaidasupalio.blogspot.com/ Jangan risau tak mahal mana pon. Ampa mampu punya dan yang pasti ampa akan berpuas hati.

Mesti ampa hairan header tu aku letak kat mana? Aku letak dekat blog aku yang satu lagi. http://ceritadisebalikgambar.blogspot.com/ Sila la ke sana yer. Blog ni aku buat untuk berkongsi gambar-gambar yang aku amik.

Oh ya, tak lama lagi dah masuk tahun baru ampa tahu tak kat mana boleh aku tengok untuk tukar layout blog aku ni? Tahun baru wajah blog pon kena la baru. Aku ni cerewet sket. Layout ni untuk sementara ja tapi macam dah jadi layout tetap pulak kat blog aku ni? Kalau ada kongsikan.


5 comments:

  1. cool...bila nk pasang? hehehe....

    salam blogwalking sana situ sini sinun

    ReplyDelete
  2. mmg cantik kepala tu.. comey.. hehe..
    sy pun tgh berkira2 nak buat perubahan jugak kt blog sy menjelang 2011.. hehe..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi