Tuesday, December 14, 2010

LAGI CERITA PASAL BLOGGER MEETUP

Sebelum aku join mini gathering yang dianjurkan oleh Joe, memang aku segan sangat-sangat. Yala tak kenai sapa kan, sampai termimpi-mimpi plak hehehe...

Dah tak tau nak ajak sapa lagi, aku try la ajak Farid Mofasad ni.

Ingatkan dia tak mau join, tengok-tengok mai gak walaupun sorang diri.

Segan gak aku dengan dia ni, dengan muka ketat dia, muka serius, takut plak aku.

Sekali bila bersembang, tak larat nak gelak. Kepala senget sungguh budak ni.



Pic style tutup muka dan perut, aku nampak tuuuu...

Hahaha...

Kagum gila aku dengan dia. Aku ada terbaca pasal dia excident hari tu. Tak sangka plak dia main bowling. Dah la teror gila. Salute la....

Walaupun gaya macam si capik tapi dari segi permainan maintain. Dok bersaing hebat dengan Zack dan Joe. Nasib baik last score tu Joe sama dengan Azrul. Kalau tak malu la Joe.. Aku lagi la malu.. Tak reti nak main pon hehe...

Gaya tetap ada tu...



Tak senonoh betul pic ni, belemuih mulut aku makan float.






Ok pic ni membuktikan aku dah demok sekarang ni.
Badan naik dengan mendadak. Agaknya kena jogging slalu macam Mofasad eh?



Aku, Jaja (my cousin) dan Cik Epal




Ada tak blogger yang ampa kenai??



Kalau ampa ada peluang, try la join gathering kalau ada mana-mana blogger yang anjurkan.

Selain ampa dapat kawan baru, ampa dapat gak beramas mesra dengan geng-geng blogger.


Sangat seronok =)



14 comments:

  1. sy penah jumpe molmollah a.k.a nur suaidah... :)

    sangat best n banyak ckp..hehhehe
    tgk link ni ye..


    http://masluvnerul.blogspot.com/2010/12/meet-up-with-ex-schoolmate-yihaa.html

    ReplyDelete
  2. @Cik Mas

    hehehe tu la kn..tp xberkesempatan nak bersembang sgt hari tu

    ReplyDelete
  3. wah!bestnye..

    p/s:1st time masuk blog ni!thumbs up..bestt22..^_^

    ReplyDelete
  4. mmg saaaangat seronok! ;)
    nnt ang handle yg kat utagha buat gempak2 na! ;)

    ReplyDelete
  5. GKSB,
    saya tak bersedia g beramah mesra di alam nyata..
    haha...

    kenal joe dengan GKSB jek..

    ReplyDelete
  6. dah lama x aktip bowling nih..siyok jg tgk ampa gathering.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi