Tuesday, December 21, 2010

PADAN MUKA HANG!! BERANI SANGAT BUAT JAHAT




Alhamdulillah.

Nset aku yang kena ragut hari tu dah dapat balik. Budak tu pon dah kena hukum. Padan muka hang!

Kena ragut bulan 6, dapat balik bulan 12.

Nak tau macam mana aku kena ragut? ampa baca Entry Celaka Kau Budak!! Baru Setahun Jagung dah berani nak Meragut Orang

Nset aku yang hilang tu tak ada la canggih mana tapi masa hilang tu aku baru ja pakai tak sampai 2 bulan.

Baru nak merasa guna nset baru dah hilang. 2 biji sekali lak tu.

Tak canggih mana pon nset ni ja

Sony Ericsson J 105 i,



Dan



Nokia 3500c





Aku tau nset ampa lagi canggih. Siap pakai BB torch tu pon ada kan? kan?

Apa-apa pon nset 33 sekupang juga yang lekat di hati.

Ampa tak tau nset 33 sekupang tu nset mana?

Oh aku lupa plak nak gitau.

Kalau orang utara ni selalu panggil nset ni 33 sekupang





Nokia 3310.


Sedap kot pakai. Kalau kena ligan anjing pon, tengalung anjing tu aku rasa anjing tu pon mati.

33 sekupang ni adalah nset pertama aku sampai la nset ni kena curi. Bodoh kan? nset cokia cam ni pon orang nak curi.


Nasib baik la pak we aku masa tu (kini ex-) belikan aku nset baru ni






Masa tu orang pakat dok gila nset ni.

Tapi kalau nset slide ni memang tak tahan lama. Jatuh sket ja mesti cepat rosak punya.

Tapi zaman la ni nset semua canggih-manggih.

Sedia duit ja la.

Pasal kes ragut tu semua dah selesai. Lupa plak nak tanya walid aku budak tu kena hukuman apa.

Cuma aku nak pesan, ampa berhati-hati la kalau naik motor atau masa jalan kaki sorang-sorang. Aku sampai sekarang masih fobia bila naik motor sorang-sorang.



KAMUS UTARA:

Tengalung = Baling

Sekupang = 10sen

Ligan = Kejar


17 comments:

  1. emset den lagi losser, itam putih je kot, xde kaler2 pon.hehe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..nasib xde ape2 berlaku kt awk..

    p/S : ‎( A H 7 ): Bagaimana Membakar Kalori Dalam Badan?

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. so still guna lg la henset tu ek. eii geram tau baca cita nih huhu

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..dpt ballik balik brg yg kne ragut n penyangak tu pun kne tgkp..mak CN, 3 kali kne ragut, 2 kali org curi moto..sampai skrg habuk pun tadak~~

    ReplyDelete
  5. henpon 33 skupang tu ada lagi...
    10 kali jatuh pun dok elok lagi...
    tu fes henpon abah bagi...
    memang sayang betui...

    ReplyDelete
  6. bukan baling, tapi tauk campak buang

    ReplyDelete
  7. Naz > black n white macam tv hitam pth plak hehe

    AH > Tu la, syukur sangat2..

    dya > yup guna lagi =)

    cn > Lagi dasyat pada GKSB~

    Fadzillah > itula..nset lama juga yg tetap di hati..

    The sharkox > Sama makna la semua tu...hehehe

    ReplyDelete
  8. i like 33skupangg.memang tahannnn laahh..hhahah~

    ReplyDelete
  9. baru dapat?ok lagix henset tu?huhu..budak2 sekarang, haiyaa..

    **bestnya ada pakwe (kini ex) belikn henset..hehe

    ReplyDelete
  10. tak p jumpa budak yg ragut tu?buh penumbuk sedas 2 baru dia tau...

    ReplyDelete
  11. biar die rase kne hukuman. suke sgt curik2. :P

    kite pun pakai fon murah je kak. hehe

    ReplyDelete
  12. YEP..Enset 33 sekupang tu memang terbaekkk dari ladang.

    ReplyDelete
  13. cemana kite tak tau tengalung tu maksudnya baling? huhuhu

    ReplyDelete
  14. kalau takut naik motor sorang2 hang terai la naik 5 6 orang..... mesti polis eskot. gerenti tak takut!!!!!

    ReplyDelete
  15. memang tak guna orang camtu.....menyusahkan.....hehehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi