Thursday, December 30, 2010

PENYERI KELUARGA




Tinggal beberapa hari lagi ja nak sekolah kan? Mesti mak bapak pakat dok sibuk beli peralatan sekolah. Macam tu juga la dengan family aku. Tambahan lagi adik aku Ijat akan mula belajar dalam tingkatan 1 di sekolah Maktab Mahmud, Yan. Hari tu dia dapat 4A 1B





Adik aku yang no 2 tu plak akan sambung degree kat UITM Shah Alam. Boleh kata dalam family aku nanti tinggal puteri sorang ja kat umah. Kakak dan abang-abang dia semua masing-masing belajar kat tempat lain dan duduk kat asrama.

Selalunya tinggal ijat dengan puteri ja kat umah. Apa-apa hal ijat la yang asyik mengusik si puteri ni lepas ni bila dia dok asrama puteri ni tinggal sorang ja la.






Kami ni apa lagi mengusik si puteri la. Kata dia nanti kena tinggal la, duduk sorang-sorang, tak ada sapa nak teman dia. Mula la dia dok sebek. Meleleh ayaq mata ja haha...

Kesian adik aku sorang ni. Apa-apa pon lepas ni dia kena tinggal la jawabnya. Tak tau la nak bermanja dengan sapa.




Adik bucuk yang banyak telatah



Adik aku ni kalau cakap telefon ja dia mesti tanya dengan pelat dia "tatak, tatak, tatak rindu adik dak" (kakak, kakak, kakak rindu adik dak) , Adik rindu tatak. Cam tu la selalu dia cakap.

Bestkan ada adik kecik walaupun umur ampa dah 20-an? Bila semua dah besar tiba-tiba ada adik kecik yang kita nak manja-manjakan?

Dialah penyeri keluarga kami =)



17 comments:

  1. adikku yg bongsu dah besar..
    sib bek ada si kecik ank buah.. =)

    ReplyDelete
  2. @chinatsu

    GKSB tak ada anak buah... anak tekak jer ada la hehe

    ReplyDelete
  3. tia ank bongsu, so yg penyeri rumah tuh anak buah laa! hehe! ;)

    ReplyDelete
  4. tatak???haha..brapa umurnya skang??
    comeii basikal yg d buat props tu..hehe

    ReplyDelete
  5. alala, meshti die nanges o0o nati, bak meh la den jage.hehe

    ReplyDelete
  6. Puteri memang menyerikan harimu.. ;)

    Adik dah besar, tumpang manja ngan anak buah je..

    ReplyDelete
  7. Nanti nak suruh Mama Epol beranak lagi la. lalala~ ^^"

    ReplyDelete
  8. @qasehraihan

    umur puteri 3 tahun lebih..tp cakap pon pelat lg..

    basikal tu memang jadi trademark kami bila bergambar hehe

    ReplyDelete
  9. @nazirul

    mai la amik tolong jaga.. kalau nk tolong jaga kakak dia sekali pon boleh hehe...=P

    ReplyDelete
  10. adik bucuk tu muka sepesen dgn GKSB... dua2 comey!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi