Sunday, December 5, 2010

RILEKS SUDAH~~~

Hahaha....

Baru lepas baca komen entry yang sebelum ni. Ok la, aku dah edit buang ni telefon aku tu.

Caring juga ampa kat aku nowh hehe...

No telefon aku tu, memang khas untuk urusan kerja, kalo nombor personal tu memang aku tak letak kat sini.

Yang mana sempat, sempat la kan amik hehehe...

Semalam aku sempat jenjalan kat uptown Danau Kota dengan sepupu-sepupu aku. Borong sakan aku. Tu baru uptown, tak p tempat lain lagi.

Ala, aku tau la aku orang kampung tak yah la kutuk-kutuk aku setakat p uptown tu pon nak kecoh dalam blog huhu...

Rileks sudah kan?

Hehehe...


8 comments:

  1. salam ziarah..
    sy follow ye..
    n sy ambek award follower 2 boley?

    ReplyDelete
  2. heheh biasela 2 gadis,sy pn owg kg separa bandar hahah rilex sudah huhu blog kita,suke hatilah mahu tulis ape an?heee ;D

    ReplyDelete
  3. heheh.rilex je g uptown. sy pon g uptown jugak.hehehe :)

    ReplyDelete
  4. oihhh..cuci mata kat uptown layannn ok!

    ReplyDelete
  5. ala.. awat delete dah?
    x dan nak salin.. haha..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi