Saturday, December 25, 2010

RUMAH BARU

Ada nampak perubahan tak dengan blog aku?

Sempena tahun baru ni kenalah tukar rumah baru kan?

Terima kasih banyak-banyak pada Mish sebab tolong aku banyak pasal tukar templete blog ni.

Terima Kasih banyak-banyak yer.

Pasal gathering blogger utara tadi adalah gathering yang paling best pernah aku join bersama dengan orang-orang yang best.

Pasal gathering tu nanti la aku cerita lain.

Line BZ, susah nak upload pic dari tadi lagi tak boleh.

Apa-apa pon, rumah baru ni bawa semangat baru untuk aku

hehehe

=)


8 comments:

  1. kaler dye ag segar dan cantik la awak! haha. suke yang ne ag~

    ReplyDelete
  2. niceee templateee!suka suka suka..=)
    pasni leh ajaaar den ea..hihihih..

    anyway,sgt teruja okis tgok pic kt fb..jum2 gather2 kt kl pasni..leh jmp..

    *excited tggu entri gathering utaraa..=)

    ReplyDelete
  3. terang je masuk sini.
    suke2..nk2 pink. hehe

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhh..pink nye..hehe..

    cepat2 uodate pasal gathering tu..nak tahu jugak..sedih tak dapat join..T_T

    ReplyDelete
  5. SALAM,
    RUMAH BARU DAN KEAZAMAN BARU !

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi