Wednesday, December 29, 2010

SAYA SINGLE SAYA OK!

Semua member pakat dah kahwin dan ada yang baru bertunang.

Jeles wooo....

Hahaha...

Aku masih sendiri.

Tapi tak ada la kalut nak p kelaut nak cari pasangan. Rileks-rileks sudah.

Dok buat kalut pastu pilih ja sapa-sapa yang entah pape perangai nanti diri yang merana.

Lagipun muda lagi kot. (ayat sedap hati sendiri).

Hehehe...

Biarlah jadi Teman Tapi Mesra, kalau ada jodoh ada la kan?

Kesimpulannya

Saya single, saya ok!






NOTACIKGADIS: ENTRY ENTAH PAPE

25 comments:

  1. yup!! me toO!!
    biar single asal hati bahagia!!

    ReplyDelete
  2. tada hal la single.ok jaa


    hahak

    ReplyDelete
  3. saya juga single dan saya juga oke..^_^

    ReplyDelete
  4. hihi..mcm2 la GKSB nih...xpe,nti2 double & triple ye

    ReplyDelete
  5. sy pon single jugak . single itu okay :)

    ReplyDelete
  6. tu la kan..lani da yg kapel mcm xkesah psangan tu mcm mna..mcm depa asalkn da kapel dh ok...xda mknany mcm tu kan..hermm...

    ReplyDelete
  7. single is simple.double are trouble.;p

    ReplyDelete
  8. jom buat group..saya single,saya ok!!

    ReplyDelete
  9. wahhh..ramai ngaku single ni...like my mom said.. takperr yg penting kita ada keje...huhu

    ReplyDelete
  10. jika kita selesa sebagai orang single, teruskan. Go on mengejar cita-cita!

    Kami juga single, being single ada keceriannya sendiri. Just enjoy it.

    ReplyDelete
  11. SALAM,
    KALAU BEGITU, ALHAMDULILLAH. TERUSKAN KEHIDUPAN

    ReplyDelete
  12. takpe..GKSB mude lagi..fokus on study dulu..heee..

    bile nak balik USM ni..nak jumpe..

    ReplyDelete
  13. waah.. sy setuju ngan awk...
    takkan nk main tangkap muat je sesapa yg ada utk jadikan suami semata2 tak mau status single.. x best xbest... x sehat dan lazat teknik cmtu huhuhu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi