Monday, December 20, 2010

TAK ADA PASAL JANGAN CARI PASAL WAHAI ANON!

Sapa suka anon?

Sedap kan nama anon ni?

Anon a.k.a mak enon eh bukan la, anon tu anonymous la.

Selalunya depa ni blogger juga yang berselindung di sebalik anon.

Orang kata tak ada pasal jangan cari pasal.

Kalau dah terkantoi, tak tau nak letak muka celah mana nanti.

Bila baca blog Lady Rye tadi, mungkin si anon ni salah orang nak cari pasal. Hohoho..

Kalau nak tegur ada adabnya.

Jangan main bantai ja.

Bagi aku plak kalau orang nak tegur aku boleh tapi biarlah beradab dan kena gaya.

Ada sapa-sapa nak jadi anon lagi tak?


20 comments:

  1. salam GKSB..

    setakat ni akak xpenah jadi mak anon lagi..dan blog akak xditerjah mak anon lagi..hehee

    pucuk pangkal..hatilah..jika xsuka kat satu2 blog..klik(X)

    nak kritik bole mcm GKSB bgtau tu..biarlah yg membina dan beradab..kitakan org melayu..

    hepi2 blogging deh..pakat nok gthering blakow nih..geng kuantan xdok ko??

    ReplyDelete
  2. i appreciate anon baik sahajaaa..yg mulut longkang tu..memang laaaaa...aishhh~


    http://syaiza189.blogspot.com/2010/12/fakta-anonymous-ini-sebenarnya-adalah.html

    ReplyDelete
  3. btol², nak jadi anon nak menegur pun biar la cara elok. ni klo nak menegur cara mintak pelempang..memang kena la kan. hehe

    ReplyDelete
  4. anon yang tak baek tu habis menjatuhkan reputasi segala anon. haha

    ReplyDelete
  5. @Sarah-Najwan

    salam kak..

    betul tu, apa yg penting kita tak kacau orang hehe

    yup gath, akak jadi la penganjur kat kuantan hehe

    ReplyDelete
  6. @Lynn

    mulut longkang boleh tahan lagi daripada mulut kumbahan hehehe

    ReplyDelete
  7. @Puan Aina

    kalau tegur minta pelempang kita bagi penendang je la hehe

    ReplyDelete
  8. x nk jd anon...nk jd zura@iwan..hehe

    ReplyDelete
  9. kalau anon rase dia bijak.orang lain lagi bijak.

    ReplyDelete
  10. anon2 ni spesis baling batu semunyik tangan..tapi ade jugak yg berhemah..huhuhu~

    ReplyDelete
  11. kahkahkah!

    awat entry2 baru publish tak keluaq di bloglist aku???

    damn la blogspot neh!!

    anon memang minta terajang...hahah!

    ReplyDelete
  12. jarang diterjah oleh anon nih.tapi kan ade jugak blogger yang buat blog gunakan nama anonymous.

    Latest Entri :
    1) Blogger Yang Mengancam
    2) Blog Giveaway dan Contest

    ReplyDelete
  13. sekarang ni musim anon2 bermaharajalela agaknya... banyak jugak blogger yang kena terjah dgn anon2 ni

    ReplyDelete
  14. memang terbaek la kak tetets kenakan balik si anon tu......

    ReplyDelete
  15. tak salah nak jadi anon kalau diikutkan sebab kalau guna nma sebenar tkort org tuh sentap pulak.


    tp kot ye pon nak tegur, biarlah berhemah kan? kdg3 anon ni mmg tadek adab betul.huhu

    p/s: blog akak mmg berat skit la nk load. hehe

    ReplyDelete
  16. awat plak anon2 nih...dtg bagi salam la..baru gentle

    ReplyDelete
  17. blog kite anon pun tak mo mai .. tak glemer .... sedey ...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi