Wednesday, December 22, 2010

TIPS: 5 CIRI LELAKI YANG WANITA TAK SUKA



Dalam entry yang lepas aku ada tulis pasal 5 Tips ciri lelaki idaman Wanita

Kemudian Epol balas plak 5 ciri Wanita Idaman Lelaki. Saja bagi kat dia idea menulis entry hehehe...

So, kali ni aku nak kongsikan plak 5 ciri Lelaki yang Wanita tak suka.




1. Kuat cemburu





Cemburu tanda sayang. Tapi kalau dah terlebih cemburu susah juga. Bila dah kuat cemburu ia akan membawa kepada mengongkong. Itu tak boleh, ini tak boleh. Tu yang buat orang rimas. Tapi kadang-kadang cemburu ni bagus gak. Boleh buat ampa jadi lebih berhati-hati kalau nak buat sesuatu sebab nak jaga hati pasangan ampa.




2. Panas Baran



Lelaki panas baran sangat harus dielakkan. Kalau panas baran yang boleh kawal tak pa. Tapi yang jenis tak boleh kawal ni sampai membawa kepada pukul-pukul cari maut la. Setakat ni pernah sekali la kot aku dapat pak we yang panas baran. Kalau gaduh kena maki free ja. Haisyooo...




3. Kaki kencing aka Penipu



Dah la kaki kencing, kencing berteraboq plak tu. Hancing ja bau. Sana-sini keja nak menipu ja. Selalunya kalau lelaki ni pernah menipu ampa pastu minta maaf dan janji tak kan buat lagi, ampa jangan percaya la. Sekali menipu, lepas tu dia akan menipu untuk tutup apa yang dia tipu dan begitulah seterusnya. Pada si gadis, berhati-hati la yer?





4. Kaki merokok



Tak semua perempuan suka lelaki merokok. Tapi zaman sekarang ni sangat susah nak cari lelaki yang tak merokok. Kalau ada pon bezanya yang kuat merokok dan yang merokok tapi jarang-jarang. Aku suka lelaki tak merokok tapi susah nak cari so, memadailah lelaki yang bukan jenis merokok di hadapan perempuan.




5. Pentingkan diri




Sangat mementingkan diri sendiri. Lelaki jenis ni tak pikiaq pasal orang lain depa kira depa ja. Selalunya lebih kepada ego. Apa yang depa nak, depa dapat. Kalau bergaduh tu depa ja nak menang, kalau salah depa pon depa boleh buat jadi salah kita. Sepatutnya kena ada tolak ansur. Kalau kita nak orang buat cam tu kat kita, kita kena la buat macam tu kat kita gak.




Apa-apa pon semua bergantung dekat diri sendiri pasangan macam mana kita nak jadi. Betoi dak?


Ada lagi tak ampa nak tambah?? Ada blogger lelaki yang nak balas entry ni??


26 comments:

  1. kaki kikis pon boley jugak

    eh tapi gambar pentingkan dri tu sungguh chumil~

    ReplyDelete
  2. yang pasal merokok tu stuju sangat ahh..susah la nak jumpa yg x merokok..semua nak nmpak gojes dengan merokok

    ReplyDelete
  3. hahaha. bagus kak.
    tmbh lagi..

    hoho..

    sian budak ppuan yg basah lencun tuh :P

    ReplyDelete
  4. Pergh. Entri tajam ni. Nak tambah satu. Wanita tak suka lelaki yang tak reti pujuk. Haha. Ye ke?

    ReplyDelete
  5. tak best la laki cam gini..rimas! hoho

    ReplyDelete
  6. dgn banggenyer, 5-5 bende tu takde kat den.haha

    ReplyDelete
  7. stuju!tp basenye laki yg panas baran katenye romantik dlm diam n caring.....uhuks3 yg pentg x nek tangan na! =)

    ReplyDelete
  8. nasib baik dapat yang baik.... tapi ada juga yang tak baik... bab merokok tu yg tak baik.... tapi nak buat genakan dah nama manusia... tak dak yg sempurna...

    ReplyDelete
  9. tak suka lelaki selekeh dan pengotor.. muka tak hensem tak pe.. janji penampilan terjaga huhu

    ReplyDelete
  10. bena pernah dapat semua kat atas tuh . kecuali pentingkan diri tu xde lagi la . tapi tu DULU2 . cewahhh . sekarang single uu . ahahak :)

    ReplyDelete
  11. huhu..lagi satu kaki pempuan..memang out! hahah ;D

    ReplyDelete
  12. tak suke yg kuat tipu..mulut manis giler..tp rupenye tipu je..

    ReplyDelete
  13. setuju dgn semua di atas. nak cari yg komplit takde semua tu mmg susah la, tapi kite ringankan kepada....say no to kaki kencing, kaki merokok, pentingkan diri sendiri, dan panas baran. tang cemuburu tu boleh tolerate lagi kot...amacam?

    ReplyDelete
  14. tak suke lelaki penipu..
    benci gile ar...sbb suda ada pengalaman..ahahahaha!!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi