Thursday, January 27, 2011

60 HARI MENCARI CINTA


Tiba masanya membuka hati pada orang lain.

Kisah yang lama mari kita lupakan.

Insyaallah akan bertemu orang yang akan lebih baik dari yang lama

Mudah-mudahan

=)

16 comments:

  1. haaa...
    cmnila akak nk dengar..
    jgn merintih sedih..hhe

    ReplyDelete
  2. mmg slalu rasa nk buka hati..
    tp kdg2 terkuncup balik hatinya mengenang kisah2 lama..

    ReplyDelete
  3. gud luck. semoga bahagia selalu :))

    ReplyDelete
  4. cari jangan tak cari...
    kadang2 bila yg lama dah ade teman br kita lagi bersemangat nak cari ganti....cari yang lebih baik tau..... good luck.

    ReplyDelete
  5. best ni! 60 je ke? lepas tu apa jadi?

    ReplyDelete
  6. 60 hari??
    bole dpt ke dgn masa yg cepat mcm gini??kte pn tgh mencari cinta. dh msuk bln ke-7 blum jumpa lg..whaaaa!!!

    ReplyDelete
  7. bersabar memang terasa perit sangat2..

    ReplyDelete
  8. wahhh.. pintu hati sudah dibuka..
    bagus2..
    moga anda bertemu jodoh yg terbaek.. insyaAllah.. amin.. :D

    ReplyDelete
  9. good luck for u kak..

    semoga kak dapat insan yang lebih baik lagi dari sebelum ni..

    :)

    ReplyDelete
  10. ada orang cakap pada rina, by 20 kena ada sumone dah ni. haha.

    tak lama dah nak masuk 20, sah3 tak sempat la nak cari by 20

    ReplyDelete
  11. 60hari? hehe..

    insyaAllah sis. goodluck :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi