Wednesday, January 19, 2011

AKU TAK ADA KELOPAK MATA?

Kawan aku cakap aku tak ada kelopak mata.

Motif dia cakap macam tu sebab mata aku sepet.

Walaupun ada orang lain ada mata yang lagi sepet, contohnya macam BUDAK INI, aku tetap termasuk dalam kategori sepet juga.


Sepet kah??




Ada sekali hari tu, dekat supermarket aku saja nak try eyeshadow, sekali promoter tu bermurah hati nak tolong pakaikan dekat mata aku ni.

2 kaler dia guna sebab dia kata mata aku sepet macam cina. Cina kan selalunya tak ada kelopak mata. Kebetulan kalau ikutkan moyang aku sebelah tok aku ni memang ada keturunan cina, aku ikut mata depa kot cuma kulit ja tak berapa nak putih hohoho..

Baru-baru ni member aku buat tutorial mekap, konon-konon nak try dulu sebelum dia nak mekap budak-budak yang masuk senamrobik tu.

Aku plak jadi model.

Ni muka aku sebelum dimekap.

Bila nak amik gambar terpaksa membesarkan mata hohoho...





Member aku yang mekap ni pon kata aku tak ada kelopak mata. Suka-suka hati dia ja kan kata aku macam tu.

Tapi memang betul pon.

Penat ja bubuh eyeshadow banyak-banyak tapi bila buka mata harem tak nampak pon

huhuhu...

Lepas dimekap jadi la muka aku macam ni.





Haih tebal plak kening aku ni. Kuat cemburu ker???

Ahakz...

Mata tu tetap sepet


=P


12 comments:

  1. samalah kita. mata miza pun sepet dan tkda kelopak mata. selalu kat kolej ada event apa-apa kawan tolong make up kan. hihi.

    ReplyDelete
  2. sepet pun sepetla..
    asalkan senyum maneh.. tui dak? kekeke~

    ReplyDelete
  3. xpe la sepet pun.. menawan aper..

    ReplyDelete
  4. besar betul mata kat pic no.2 tu..hahaha..nampak sangat berusaha bersungguh-sungguh nak besarkan mata..XD

    ReplyDelete
  5. bulu kening tebal kuat cemburu? haha. jap, shin chan kuat cemburu tak? hehe.

    kte nye mata tak sepet. tapi besar~

    ReplyDelete
  6. owh..bketrunan cina ek..aku plak blah abah ade keturunan baba & nyonya + bugis...org ckp mate aku pon sepet gak..tp tang anak ni plak bolat mata dia..hehe

    ReplyDelete
  7. miss yaty pun takde kelopak mata...hihi..sebab tu tak pakai eye shadow..sebab kmpm eye shadow tak nmpk..

    tapi miss yaty pakai eye liner untuk bagi besar sikit mata yang sepet ni...hihi

    ReplyDelete
  8. mata anyss macam mata adik sha..sepet takde kelopak mata..huahuahua..tapi comel what?kan2..^_^

    ReplyDelete
  9. Hehehe betul² sepet pun sepet la.. janji senyum maneh selalu.. ;D

    Cemburu boleh tapi jangan tambah perkataan buta kat belakangnye.. hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi