Saturday, January 1, 2011

APA PERSEPSI AMPA PADA PEREMPUAN YANG KELUAQ MALAM??





Assalamualaikum..... Selamat Tahun Baru semua.

Entry pertama untuk tahun baru ini =)

Sapa yang keluar semalam mesti tengok kan ramai perempuan yang keluar?

Kadang-kadang persepsi orang pada perempuan yang keluaq malam ni lain.

Jujur aku cakap, aku pon jenis keluaq malam. Kalau kat Penang, keluaq dengan kawan-kawan ramai-ramai p makan, karoke, atau p memancing macam tu ja la.

Time ni ja la kot nak lepak dengan kawan-kawan, bila dah abeh study ni memang tak kan jumpa dah.

Macam semalam, aku lepak dengan blogger Hans dan Pjai iaitu merangkap ex-classmate aku masa sekolah dulu. Dia pon ada ceta kat blog dia pasal semalam dalam ENTRY NI.


Pjai, aku dan Hans


Aku ni bukan jenis keluaq rumah sangat, tapi sesekali keluaq tu panjang langkah gak la hehe.. Apa-apa pon aku tahu menjaga diri sendiri dan family aku pon percaya dengan aku. Tak kan aku nak salah gunakan kepercayaan depa kat aku plak.

Bagi aku la kan, better lagi perempuan yang kuaq lepak ramai-ramai dengan kawan-kawan daripada masuk bilik pastu bagi tau mak bapak nak tidur awai tapi tak tidoq pon sebab dok msg lucah dengan pakwe.

So pendapat ampa macam mana?



P/S: Aku nk p Padang Besaq ada sapa-sapa nak ikut tak? Hehehe =)

30 comments:

  1. biasa ja.. selagi diorang x buat honaq kira boleh diterima lgi

    ReplyDelete
  2. pandai3 jaga diri la kan? dah besar pon. :)

    benih yang baik, kalau dicampak ke laut pon jdi pulak. erk. <== sesuai ke tak dengan entry ne. hehe

    ReplyDelete
  3. heee~!!
    aslkn pndai jga dri~!!
    oke je~!
    na kuaq wk2 bila pun~!
    hee~!

    ReplyDelete
  4. asalkan tau menjaga diri..
    rsnya xsalah..
    n wlupun parents kte bagi but still dlm ht diorg risau..
    so if bule dielakkan kuar mlm betterla elakkan.. rite? =)

    ReplyDelete
  5. @Izamir

    kalau yang dok buat honaq tu yang mendatangkan masalah tu...

    ReplyDelete
  6. bagi wan,biasa je..cuma kurang manis la kalau berseorangan dan di tempat yang kurang sesuai..kalau boleh berteman la..

    ReplyDelete
  7. salam.. erm no coment... ((^_~)) ♥
    tp rsanya baik prempuan dk umh sbb skrng ni bahya kalu kluar mlm² laupun ada kkawan llaki.. ((^_^))

    **ada 1 kish : ct penah kna mrah ngn sorg kwn (llaki) ni,, dye tnya on9 kt mna skrng,, ct kata kt cc,, wak2 tu dh kol 10 lbih² dh,, pastu dye sruh blik umh cpat².. hehee kmudian ct kata xlaa, on9 kt umh ja ni... ((^_____^)) ♥

    entry tbaru (smlam pnya ;D)
    ~~> peganglah API bila teringatkan@teringinkan ZINA ♥

    ReplyDelete
  8. @rozuan

    kalau berseorang memang tak elok la.. bahaya plak tu.. GKSB pn tak brani...

    ReplyDelete
  9. tak jadi masalah pun..yang penting kena pandai jaga diri..pastu maksud keluar malam tu bukan sampai pukul 12 tgh malam pastu melewaq tak tentu hala..tu memang orang pandang serong dah..

    ReplyDelete
  10. woottt... tuko layout nampak.. hehe.. :P

    ReplyDelete
  11. keluaq malam boleh.. tapi kena ada tujuan yg jelas & x sosial sgt
    =)

    ReplyDelete
  12. xda pa la anyss, asal tahu jge tingkah laku suda...
    tp jgn lewat2 sgt jek,,,
    parents prcaye kite, kite pon kne pegang amanah tu okie... ;p
    hepi new year...

    ReplyDelete
  13. tak smestinya kuq mlm perangai sume hampehs.. haha aku tgk post dkt blog hans td.. psl korg keluar ni. best nye.. huhu ingt aku tak? masa mini gath Times aritu. :p

    psst: jom join contest dkt blog aku. hadiah $$ hehe

    ReplyDelete
  14. dari hang pi Padang Besaq baik hang balik USM
    hahahaha

    ReplyDelete
  15. dulu org pernah cemburu dgn den.. sbab boleh brtahan keje memalam..

    sungguh terkenang saat2 itu..

    wah.. pi padang besaq.. nak ikutttt..

    ReplyDelete
  16. tak suka tol kuar malam, apatah lagi malam tahun baru. mana taknya cam ada kat negara org lain rasanya, lbh2 lagi kat KLCC ngn dataran..hampeh jer rase. baik duk umah tgk tv, tak yah nak sesak2 bagai.

    pompuan yg suka kuar malam nih kalau tak buat benda tak baik bagi aku tak apa..tapi kalau dah melencong..cik pikirlah sendiri la gamaknyer..huhu..

    keep in touch yer..rasanya cam sepi jer blog kita..huhu

    ReplyDelete
  17. sekarang ni bukn pompuan je yg kua malam...kanak2 pon ade~~

    ReplyDelete
  18. Agak tak sopan sebenarnye kalau pompuan keluar lagi² pukul 1 ke atas kan.. tapi ape yang penting PANDAI JAGA DIRI, ingat pesanan orang tua sudah.. ;)

    ReplyDelete
  19. hahaha..
    perception saya pada orang y kuar malam pun agak negatif sikit.. hehehe..

    tapi based on orang jugak la.. if kuar ada tujuan apala salahnya..
    kalo takder kerja itu yang salahnya..
    saya tak suka kuar malam..
    tetapi bila dapat keluar.. macam payah jerk nak cari jalan pulang.. hahahah..

    ReplyDelete
  20. pandai jaga diri xde hal..

    anyss..akak tag awak kat GA ni..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html


    hantar link ni pun syarat gak ni..haha

    ReplyDelete
  21. besaaaaa jaaaaa
    klaw kuaq mlm mksiat xbt apa slahnya..
    tpi klaw kuaq siang tpi bt mksiat, bqu salah..

    ReplyDelete
  22. family aku memang dah biasa ada kat rumah sebelum maghrib. so amatlah jarang aku ada kat luaq bila malam kecuali bila bapak aku tetiba ubah selera nak makan malam kat kedai

    keluaq malam ok ja aku rasa. janji pandai jaga diri dan apa yang kita buat tu tak salah. orang nak kata apa lantak la

    ReplyDelete
  23. mungkin org pandang serong tp asalkan kita taw apa y diri kita buat.
    xkacau org sudah.
    saya sendiri pon suka kuaq mlm.. hihihi

    ReplyDelete
  24. emm klu mak ayah bagi kuar tade masalah..pandai jaga diri tade masalah...tp sy susah dapat kuar malam...huuuu lagi2 klu bkn kuar dgn adik...(sebab klu nk kuar kami kene kuar ber2...pakej lengkap)...

    huhu takpe la...janji keselamatan kita terjaga...

    pasal msg lucah???wooo setuju kot...mmg ada yg cenggitu...hekhek...

    [maaf pesanan ini tak ditaja]

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi