Saturday, January 29, 2011

BERANI HANG BULI ADIK AKU NOWH?



Kalau masa aku kecik-kecik dulu, aku la kaki buli adik-adik aku.

Kalau bergaduh mesti nak menang.

Alasannya, aku kan kakak hehe...

Tapi bila depa dah besaq ni, aku la pembela adik-adik aku kalau kena buli. Tambah adik-adik laki aku suka sangat buli puteri.

Ya la dah yang tu ja adik kami, seorang perempuan plak tu.

Kalau ampa tak percaya ni buktinya beserta gambar yang depa memang suka membuli puteri





Tragis kan?

Hakhak

Dalam family kami, aku anak sulung, ada adik 4 laki dan sorang perempuan.

Walaupun aku ni kakak, tapi perangai aku tak macam kakak plak, adik aku yang no 2 tu yang macam abang aku plak.

Tapi sekarang ni aku dah sedar diri.

Umur dah nak masuk 2* haruslah kena banyak muhasabah diri.

Walaupun aku ni garang dan jarang tunjuk kasih sayang aku, kecuali pada puteri ja, aku tetap sayang depa ni, adik-adik aku.



**seorang lagi adik aku tak ada dalam gambar

Dan muka kami rasanya memang tak ada iras-iras langsung ye dak?

16 comments:

  1. comey jex muke adek kena buli~ hahaaXD

    *eyka pon suke buli adek eyka taw! hahaXD*

    ReplyDelete
  2. hehe.. yang sulong memang susah sangat nak tunjuk kasih sayang.. tapi dalam garang2 tuh terselit kasih sayangnya jugak :)

    ReplyDelete
  3. hai akak ipor!!!!!! *tibe2*hahaha

    ReplyDelete
  4. 2* apekah???haha..bntang tu ada 5 bucu,so jadila 25..haha

    ReplyDelete
  5. puteri pggil adik..
    best jerr..
    mcm drama2 indon bunyiknyer..hehe

    ReplyDelete
  6. wahaha..adoii buli2 sayang tu..hihiik

    ReplyDelete
  7. kesian kat adik gegurl akak tuuh..

    hihi..

    :)

    ReplyDelete
  8. kacak la adik cik GKSB...
    bak sorg!

    ReplyDelete
  9. Besa ler buli membuli ni...sy mmg kakak pembuli...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi