Sunday, January 30, 2011

CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI


Sebelum ni aku tulis entry pasal aku yang suka Memberontak dalam Diam.

Aku dah buat sesuatu yang membuatkan dia benci kat aku =')

Mungkin itu yang terbaik untuk dia.

Dia dah ada orang yang sayangkan dia mungkin lebih daripada aku, mungkin itu yang terbaik untuk dia.

Rasanya tak perlu ada aku lagi, kalau ada pon mungkin akan ganggu hubungan dia sekarang.

Aku?

Hanya mampu senyum dan menangis dalam hati

=')

Cinta kadang-kadang tak semestinya memiliki.

14 comments:

  1. teringat ayat seorg kawan...
    dia berkata.. "kita cintai org tu xbermakna kita perlu memiliki dia.."
    dan dia terus tgl kn sy tanpa nyatakan apa maksud dia tu..

    kini br sy fhm mksud dia..

    ReplyDelete
  2. hohoho thats the true definition of love
    dicinta bukannya bermaksud dimiliki kan?
    byk2 bersabar :D

    ReplyDelete
  3. haih. rumit betul bila cakap pasal cinta :)

    ReplyDelete
  4. sokong cik senyum mau manehhh..

    hihiih

    ReplyDelete
  5. sabr jex la gksb..eyka pon pernh kena macm 2..so sad~ T.T

    ReplyDelete
  6. betul..cintai tak semestinya memiliki..

    kita bukan milik sesiapa tetapi kita adalah milik Allah

    bersabarlah^^

    http://syifaluvislam.blogspot.com/2010/11/cinta-tak-semestinya-memiliki.html

    ReplyDelete
  7. mgkn ad hikmahnye.. ad yg ag baik kt luar sne tuu.. Insyaallah..

    ReplyDelete
  8. n mgkin one day akn ada sumone yg akn lbh menyayangi kamu dr dia..
    be str0ng.. =)

    ReplyDelete
  9. Ya betul teori tu. Jika kit mencintai seseorang, yang lebih penting adalah si dia bahagia.

    ReplyDelete
  10. dia bukan tersurat buatmu..hehe
    tunggu..ada tu..xlama lg!!

    ReplyDelete
  11. memberi tanpa harus menerima...^_^

    ReplyDelete
  12. yup.. cinta x semestinya berakhir dgn perkahwinan. sabar dear.. anggaplah kamu dan dia da xd jodoh. dan.. kamu akn bertemu dgn seseorg yg lebih baik 1 hari nanti..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi