Thursday, January 6, 2011

ISU BLOGLIST LAGI???


Macam-macam pendapat kan pasal isu bloglist ni?

Kat sini tak ada yang salah dan tak ada yang betulnya.

Masing-masing ada cara yang tersendiri.

Dan setiap pendapat yang diberikan kita kena hormatinya walaupun kita mungkin tidak bersetuju dengan pendapat itu.

Kalau kita nak marah pendapat orang itu salah dan pendapat ini salah tak boleh juga. Masing-masing ada hak. Selagi hak-hak tersebut tidak dicabuli maka kita kena hormat pendapat orang lain.

Kalau nak hentam seseorang itu pon tak boleh juga. Pada anon-anon kenapa tak tinggalkan link bila mengomen yer?

Baling batu sorok tangan yer??

Adat la ada yang suka ada yang tak suka.


Kesimpulannya tak ada siapa betul dan tak ada siapa yang salah.

Dan aku sendiri pon tak kata orang itu betul dan orang itu salah. Yang bezanya aku cuma bangkitkan isu bloglist ni dalam entry bila hanya ada yang berani dok gebang dibelakang.

Dan bila ada yang memberi pendapat itu adalah pendapat mereka. Dan kita kena hormatinya.

Orait?

Senyum Mau Maneh

=)


15 comments:

  1. yeayh! so jangan gaduh3 sebab benda3 cam ni :)

    ReplyDelete
  2. @rina,

    tak ada yang bergaduh mungkin ada sesetengah yang sentap kot hihi...

    ReplyDelete
  3. betul tuh!manusia byk ragam! ade yang suka ade juga yg x suka!

    ReplyDelete
  4. @arep,

    kalau dalam family sendiri pon macam2 ragam apatah lagi manusia dalam dunia ni

    ReplyDelete
  5. entry secara umum xpe kan. janji xde petik nama org. seolah2 tuju pada seseorang. ngeh2..
    anon? erkk, biase la tu. belia benci anon.. kehkeh.

    ReplyDelete
  6. ngabihkan beras je tanya sapa anon...kita ibaratkan diorang ni makhluk tak cukup sifat la..malu or takut nk tonjol diri sebab cacat.

    jadi tak salah la nk anon

    aahahahahah!!! ni namanya komen kasi bakarrrrr

    ReplyDelete
  7. katakan tidak pada annon ngangangagaga

    ReplyDelete
  8. huhu..btul3..tepuk dada tnye selera..

    ReplyDelete
  9. pendapat masing2.. no heart feeling

    ReplyDelete
  10. tu la kan...ikut pendapat masing2 la..yg semak2 tu kakD dah tebaih dah..skg dah perasing dah semua yg semak2 tu....

    ReplyDelete
  11. gunakan inteet sebaekknya..eceh..
    snyum mau maneh..,hahahaha

    ReplyDelete
  12. betol2.. settuju sgt... lagi pon masing2 nya hak... kita hanya boleh bg pendapat je.. tapi ada batas la kan.. rambut sama hitam tapi hati len2..

    ReplyDelete
  13. yeahhh! blog sophie pun dah kurang 1 follower .mungkin sbb entry sophie tu kot.huahuahua..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi