Tuesday, January 11, 2011

JOM KEMBALI KE ZAMAN KANAK-KANAK: SAMBUNGAN....

Ini adalah entry sambungan daripada entry JOM KEMBALI KE ZAMAN KANAK-KANAK. Kalau di entry yang sebelum ni aku ada cerita pasal kes aku masa di tadika, kali ni, aku nak cerita plak apa yang menariknya di sebalik gambar ini.




Perghh.... Mabeless.. Aku kecik-kecik dah naik kereta tak ada bumbung ni. Seronok jer... Berangin. Tak payah dok kalut-kalut nak ada aircond ka atau apa-apa pon. Dapat makan angin free ja kan?

Tapi menurut cerita umi aku la, walaupun seronok naik kereta ni tapi bila hujan turun, umi aku terpaksa buka payung dalam kereta. Hahaha... Ampa boleh bayangkan tak macam mana?

Dah la buka payung dalam kereta, pastu kalau bawa kereta laju sket silap-silap haribulan dengan payung-payung terbang sekali keh3.....

Basah tu tok sah cerita la. Bila dengar umi aku cerita balik memang gelak sakan la kami adik beradik. Hahaha.....

Dan aku boleh rasa ni la salah satu kenangan yang mungkin umi aku tak kan lupakan. =)


18 comments:

  1. wah! syok tu naik kete takda bumbung . tapi yang tak syok bila hujan . hehehe. :D

    ReplyDelete
  2. menariknya...mesti seronok naik kereta xde bumbung...huhu

    ReplyDelete
  3. haah la, klu hujan basah la.. nape tak pakai baju hujan je.. macam naik moto.. hihihi

    ReplyDelete
  4. hehe bestnyer..
    sweet memory for sue rite? =)

    ReplyDelete
  5. bila ujan lepak bawah jambatan... hahaha... dulu2 tak banyak jambatan la pulak... hahaha...


    PEACE...

    ReplyDelete
  6. syok nye naik kete tu..nk pinjm ley..hehe..

    ReplyDelete
  7. hahaha..loqlaq..bukak payung dalam kreta na...hihihi

    ReplyDelete
  8. tak penah ag merasa naek keta takde bumbung. hehe!

    ReplyDelete
  9. hahaha~.
    banjir x. ehehek. bes2.

    [salam kenal dari kun dah jadi kodok]

    ReplyDelete
  10. kalau saya tak buka payung... main hujan lagi best...

    ReplyDelete
  11. akak suka part klu bw kete laju payung pastinya terbang tu....cuba imejin..hihik..katun2

    best2..dpt kete gni..trigat iklan rambut aweknya jd kembang kusut masai..haha

    ReplyDelete
  12. walaweh. kete takde bumbung tuh!

    ReplyDelete
  13. woooo...trasa cam dok obersi..best glak..tmbah2 klu time da dun lruh2 plak,(daun pokok getah ok)hahaha

    ReplyDelete
  14. ahaha bila kena bukak payung tu mesti lagi sempoi

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi