Sunday, January 23, 2011

KAWE DAH PADAI KECEK KELATE WEH...



Alhamdulillah selamat sampai dari Kelantan.

Kawe dah padai kecek kelate weh kih3.....

Baru p 2 malam. Tu belum p dok sana lama sket.

Penat la..

Penat shopping ahahaha..

Entry yang sebelum ni ada orang tanya SUKAD tu apa?

SUKAD tu adalah singkatan bagi Sukan Antara Desasiswa. Kalau dekat USM, Hostel yang kami duduk ni panggil desasiswa. So adalah nama-nama dia. Contohnya Desasiswa Cahaya Gemilang, Restu, Tekun, Indah Kembara dan ada lagi nama yang indah-indah hehe..


Bukannya penat main. Eh main futsal pon penat juga. Dan kali ni kami kurang bernasib baik walau macam mana pon aku telah berjaya menjaringkan gol untuk pasukan aku bagi kedudukan seri bagi perlawanan kedua.

Perlawanan ketiga kalah. Sayang betul. Kalah tipis 2-1 jer.

Muka aku toksah kata la sunburn teruk ar. Camna nak p dating ni cewah hehe..

Tapi kali ni, selama 3 tahun aku jadi student kat sini dan terlibat dalam SUKAD, ni la trip paling tak best. Sebab apa? Nanti aku cerita.

Nak rehat sat.

12 comments:

  1. nape tak best ? wuwuwu , aktif jugak ek GKSB nie :)

    ReplyDelete
  2. laa awat plak xbest..

    have a gud rest yer.. =)

    ReplyDelete
  3. wah.. lepas ni boleh kecek dgn kawe lah demo..

    ReplyDelete
  4. cakap skit nak tahu da pandai ke tak..muahahha

    ReplyDelete
  5. Sorry ganggu..=)


    Saya sudah follow blog awak..
    Awak bila nak follow blog saya..
    http://pangkahbulat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. lidah ceq kedah pure mari...sush dah nk tukaq2..haha..pergh,main futsal xajk

    ReplyDelete
  7. supping mmg tak tahan, heaven ;)

    ReplyDelete
  8. acu kecek/tulih sket dale n3 tu akak nok bacho..hehehe

    ReplyDelete
  9. ish! x dpt byg camna GKSB men futsal..
    siap score sjibik plak tu.. hehehe...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi