Thursday, January 20, 2011

KENING LEBAT KUAT CEMBURU??




Betoi ka kuat cemburu???

Aku pernah tengok rancangan talkshow apa tak tau tak ingat, ada la sentuh pasal ni, kononnya orang yang kening lebat ni kuat cemburu.

Sebab ada hormon apa tak tau yang mempengaruhi seseorang itu menjadi kuat cemburu. So kalau nak tau dia kuat cemburu ka tak tengok kening dia lebat atau tak.

Sejauh mana kebenarannya aku tak pasti sangat kalau ada yang tau kongsi-kongsi la sket yer?

Tapi kalau aku ni dulu-dulu kalau cemburu jenis tak tunjuk. Bila mai umur 20-an aku pon tak tau la kenapa aku cepat cemburu dan yang paling penting bukan cemburu buta la.

Cemburu tanda sayang cuma kalau terlalu kuat cemburu sampai mengongkong dan membawa kepada cemburu buta tu memang tak patut la.

Selalunya cemburu aku bersebab.

Sekarang ni, aku pon tak pasti yang aku cemburu ka tak andai kata teman tapi mesra aku tu dah ada GF nanti. Kalau aku plak yang ada BF dia cemburu ka tak eyh?



15 comments:

  1. eh penah dengar jugak orang cakap kening lebat tu kuat cemburu. tapi skang ni sume same je kening tak lebat pon kuat cemburu gak. hehe.

    ReplyDelete
  2. kuat cemburu or tak, if bertempat xpe.. huhu~

    ReplyDelete
  3. ha a..rmai yg ckp mcmtu...betul ke ek?hehe..

    ReplyDelete
  4. bee kening lebat tk cemburu pun..ehem2..ngeh!

    ntah lah tk boleh percaya sgt kot!

    ReplyDelete
  5. bagus la cemburu2 ni, bru comel sikit :P

    ReplyDelete
  6. tak kot..kening lebat ke kening nipis ke sama je..ada sifat cemburu..ade jugak pe yg kenig nipis yang kuat cemburu jugak..cuma tahap kecemburuan tu la kot beza nye..

    ReplyDelete
  7. owh...cmtu erk??teman tapi mesra???hehehe
    pasal kening lebat tu jwpan sy..xsetuju....knp???habis tu kening xlebat pon kuat cemburu cm mane???(pasl kening lebat lah)
    ok...teman tapi mesra??
    kalau teman xmesra cm mane???hehee

    ReplyDelete
  8. huahua...kening lebat lau dinipiskan cam artis2 tu kira kuat cemburu lagi ka?
    hiuhiiii

    ReplyDelete
  9. kening aida xlebat.. that's mean,aida ni xkuat cemburu la kan?:P

    ReplyDelete
  10. Tak semestinya.. Cemburu dilahirkan daripada cara didikan dan persekitaran juga.. Mungkin latar belakang keluarga juga memainkan peranan. Apa yang pasti, cemburu yang melampau memang bahaya. Perasaan cemburu penting untuk berjaya alam apa jua lapangan..

    ReplyDelete
  11. SALAM,
    KAUM HAWA PUN ADA KENING LEBAT KE? MISAI LEBAT BIASALAH !

    ReplyDelete
  12. betul ke ha.. sy ni kening lebat jugak nak kata cemburu tu ade. tp xtau la kuat ke x kuat.. hehe...

    tp mcm mn plak org yg kening lebat pastu die cukur sampai nipis.. tu kira cmne..

    cemburu kejap pastu dah x cemburu sgt ke... huhuhu..

    ReplyDelete
  13. sib bek kening akak xlebat..hahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi