Tuesday, January 18, 2011

KERJA GILA


Kalau yang betul-betul kenal aku mesti akan tau aku ni jenis kepala senget sket. Suka sangat gelak dan melawak.

Dan kadang-kadang suka buat benda yang lain dari yang lain.

Sebelum aku p Sukad hari tu, tugas aku dengan exco yang lain adalah p beli air minuman dan roti untuk pemain.

So ajak la adik junior 2 orang Daus dengan Zul sambil ditemani driver kami, Yan. P naik kereta dia.

P beli barang kat tesco ja. So nak senang amik la troli yang tak ada penghadang tu sebab nak letak air botol yang dalam kotak tu.

Disebabkan aku malas jalan, jadi la macam ni..





Kelabu la plak pic ni, kita tengok pic 1 lagi...



Hahahaha...

Buat keja gila.

Si daus ni kejanya menolak, so aku pon duduk la atas troli tu. Ada ja orang pandang tapi aku buat bodoh ja.

Pastu siap berlakon jadi cacat lagi sampai herot-herot mulut hahahaha..

Bengong betul.

Hehehehe...

Ala depa bukan kenal aku pon, so buat muka tak malu dah la duduk atas troli tu hehehe...

Tapi bila fikir balik, sesekali buat perkara yang gila benda tu la yang akan jadi kenangan manis untuk kita.

So, enjoy your life

=)

13 comments:

  1. hehehe..nsib baik bkn troli yg bakul tu.. :p

    ReplyDelete
  2. hehe ala bkn slalu..
    besides leh create sweet moment kan? huhu~

    ReplyDelete
  3. hehehehe..seronok apa..kakD pun suka jg buat keja gila babas ni...

    ReplyDelete
  4. betul betul! nnt mesti teringat ingat je kann ? haha! ;)

    ReplyDelete
  5. hah
    i wish there wud be somebody who would be willing to push me around using the troli

    hehehe

    PS|Seriously, I want to…|

    ReplyDelete
  6. kalau nak ikutkan, kte pun jenis senget3 camtu jugak. heheh.

    ReplyDelete
  7. salam...
    nanti nak try la.....suruh anak tolak troli cam tu...

    ReplyDelete
  8. lah awak ke yg rayau2 kat ats troli tu.. HAHAHA! kantoi...

    ceh, bunyi cam nmpk je kan.. hehehe

    ReplyDelete
  9. nampaknye ade sorg lg yg suke wat keje gila mcmni..aku ingatkan aku sorg je yg suke wat..hehe..tp bennda ni sumela kenangan.....

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi