Saturday, January 1, 2011

LEPAK DENGAN KAWAN-KAWAN VERSI GKSB

Hans dah buat entry pasal kami lepak semalam, sekarang ni aku nak cerita versi aku plak. Kalau orang lain dok p berjimba dengan pasangan masing-masing, aku plak p tengok wayang dengan ex-classmate aku dulu iaitu blogger Hans, pjai dan akram.

Kalau ada pjai, memang tak sah kalau tak gelak. Aku plak jenis memang sangat suka gelak. Kalau dok lepak dengan pjai ni, ada saja idea lawak yang dia nak buat. Aku apa lagi seronok gelak jer la haha...

Awai tu dok cadang ngan depa ni nak p tengok ceta Tourist. Tapi disebabkan pjai lewat mai amik, pastu ceta tu lewat plak, kami tengok ceta Gullivers Travel je la. Dah la panggung penuh. Tempat duduk kami barisan 3 dari hadapan. Tapi memang tak sia-sia sebab ceta tu memang best gila. Kerja gelak ja aku.


Pjai, aku dan Hans



Hans, Pjai dan Akram.


Mula-mula segan gak ar dah la aku sorang ja pompuan, aku dok ajak member lain semua tak boleh p. Tak kan aku nak p Alor Star Mall sorang-sorang. So, suruh pjai mai amik sudeyh....Pastu p amik Hans kat umah dia. Pjai yang dah p rumah hans banyak kali pon boleh sesat ish ish..






Ampa gay, saya ok!

Hahaha...

Pekena ampa 2 pjai oi...


Lepas tengok wayang lepak kat kuetiau Iman. Mula la imbas balik kisah-kisah zaman sekolah dulu masa kat teknik. Gosip-gosip sket, ceta pasal cikgu-cikgu dan kenangan yang kami tak dapat lupakan masa kat sekolah dulu.

Pjai tak abeh-abeh dok buat lawak. Aku ni tukang gelak jer la hehehe... Itukan hobi aku kih3.. Pastu dok makan, hujan plak. Angkut la gelas sorang 1 pindah tempat lain.





Yang syoknya depa makan dah sepinggan kuetiau, pastu sedap. Pakat dok order lagi sepinggan. Akram, dalam tak mau, order juga sampai licin 2 pinggan. Pastu gaduh tak sedap macam mula-mula makan.

Pastu tengok ada sate plak, pakat teringin. Aku pon order 10 cucuk. Belanja depa ni. Tu pon jenuh paksa makan walaupun masing-masing dah kenyang. Kebetulan sate daging tu liat. Yang pjai boleh dok buat loqlaq, dok kunyah lama-lama sate tu pastu nganga tunjuk kat hans, katanya dodoi hahaha.....





Hans yang dok usaha menghabiskan sate.





Muka pjai yang terpaksa menghabiskan sate. Hohoho...


Apa-apa pon happy keluaq ngan depa. Yang penting sekali hubungan kami masih kekal macam dulu-dulu iaitu masa zaman persekolahan.



11 comments:

  1. wahh. bestnyaa. sumpah jeless. grrr

    ReplyDelete
  2. sekali sekala dapat berkumpul ngan kawan lama mmg best !

    ReplyDelete
  3. adoi laa..."ampa gay,sy okay"
    ayat x ley blah naa...

    hahha

    ReplyDelete
  4. mesti best kan jumpa member2 lama..
    mcm kakD la...sampai tak hengat dunia....
    http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/12/happy-besday.html

    ReplyDelete
  5. hans yang mintak belanja satey kan??

    ReplyDelete
  6. kalau kenang2 perangai zaman sekolah memang awesome kan
    haha

    ReplyDelete
  7. asada : oit...bukan aku lah! ahahaha

    ReplyDelete
  8. love this entry....hehe
    cinta alam maya byk dugaan nak pulak kalo dpt yg x baik mmg buat mslh je...

    jom2 kapel ngn kte..:P..jd bff je pon oke..hahaha

    ReplyDelete
  9. kadang2 ade je cinta monyeu berakhir ke alam perkahwinan... bergantung jugak la kan... :)=

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi