Friday, January 28, 2011

MEMBERONTAK DALAM DIAM



Perangai aku ni pelik sket. Selalunya kalau orang tuduh aku buat benda yang aku tak buat, lepas tu tak mau percaya kat aku, akan ada satu tahap aku akan buat benda yang orang tuduh aku buat tu.

Rasanya banyak kali berlaku benda macam ni. Member aku cakap aku suka memberontak dalam diam. Hahaha... Mungkin la kot.

Aku pantang kalau orang dok tuduh-tuduh aku ni buat benda yang langsung aku tak buat. Dan sekarang rasanya aku akan buat la apa yang orang tu tuduh aku.

Lepas ni kalau rasa sakit hati dengan aku ka apa ka, nak benci kat aku ka terpulang la. Aku dah tak kisah apa-apa dah. Sekali aku hilang sabar memang aku akan buat benda yang orang tu tak suka.

Kalau rasa meluat, nak benci aku ka terpulang. Rasanya perasaan benci tu lagi bagus untuk menjauhkan kita hehe...

Benci tapi rindu? Oppss terlebih sudah. Ahahaha... Senyum mau maneh

7 comments:

  1. sabar k :)
    awak dapat pahala insyaAllah.

    ReplyDelete
  2. kalau orang tuduh benda yang aku tak buat. aku bantai menangis ja. haha

    ReplyDelete
  3. sabar je, mulot orang kan, mne bole tutup. ;)

    ReplyDelete
  4. klu aku, abaikan jer..
    apa kisah.. dah kita xbuat..
    xkan dah dia tuduh kita buat, kita nak realisasikan tuduhan dia tuh..
    no.. no.. no..
    jgn sbb dia, tuduhan dia, kita buat bnda yg xsepatotnya..

    pd aku la.. huhu~

    ReplyDelete
  5. uihh!!
    gue pernah terjadi perkara yg sama..
    tp malas nak amek port

    ReplyDelete
  6. memberontak dlm diam. bahaya tu!

    ReplyDelete
  7. saya kalau memberontak, sy tumbuk diri sindri.. ganas kan.. ;-p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi