Sunday, January 30, 2011

MENANTU TIP TOP~MENTUA HOT GILA



Ampa tengok tak drama cerekarama malam tadi?

Tajuk menantu tip top.

Boleh la tahan cerita ni ada unsur-unsur lawak tapi ampa tengok tak Amyza Adnan yang berlakon menjadi mak dan juga mentua kepada Sariyanti?


Sariyanti



Pada aku la ni la mentua paling hot, seksi kot haha..


Amyza Adnan



Pelakon lelakinya pula lakonan Nazim Othman

Ensem betoi dia ni

Hihi..





Macam adik dengan kakak plak aku tengok depa ni hoho...

Yala mak seksi sangat kot...

Dan yang paling aku suka masa ada satu dialog tu Abby Yus yang berlakon sebagai ayah cakap kat bini dia Amyza Adnan "Bukan macam awak kaki panjang dari kain " Lebih kurang macam tu la ayat dia

Kebetulan masa tu bini dia pakai baju tidur yang singkat tu paras lutut hoho...

Apa-apa pon drama ni agak menghiburkan boleh la gelak-gelak hilangkan stress juga

=)


32 comments:

  1. hahha betul2 fya pun baru lepas tgk wayang ni hahhaha abby yus lawak eh~

    ReplyDelete
  2. haha..tengok jugak tadi..gelak2 jugak la..

    tapi betol, kalau cinta bagai nak mati pun, if bukan jodoh mmg tak kemana. =))

    ReplyDelete
  3. yesss!den tgok!gile klakaarrr..hahahhaha..abby yus paling tak boleh bla pnya lawak..time dlm selimut tu..adoiii..gelak golek2..haha~

    ReplyDelete
  4. huu daku xsmpt tgk duk bz layan tetamu.. isk2~

    ReplyDelete
  5. haha..mmg best..tengok dari stat sampai habes tadi..lawak2..

    ReplyDelete
  6. huh..kalau mak mertua macam tu,org igt isteri dah..hehe

    ReplyDelete
  7. tu ah x bole terima gler amyza n zila bakarin jadi mak..hohoho..

    part yg last plg x bole blah.. sari yanti solek...takut..haha

    ReplyDelete
  8. mmg best..
    dh lama xtgk drama melayu smpai abess..hehe

    ReplyDelete
  9. nice taw cite ni..eyka suke! hee^^

    ReplyDelete
  10. beb, memang best giler...even Lin tengok sorang2...yang lain wat keje memasing, tai still leh bantai gelak...aby bior pun gelop..tapi lakonan dia yang selmba sgt2 mantap...agi tak tahan bila bini dia pecahkan rahsia dia dulu make up artis....terus AUW..hahahahaha

    P/s : nazim hensem!!!! owh!!!!

    ReplyDelete
  11. hehe.
    comel ek cite tu?
    XD
    tapi usia amyza tu dah mmg boleh pegang watak ibu.
    :)

    ReplyDelete
  12. x dpt tgok tv...asik hujan jer kat felda ni...asteruk pon tergendala manjang..rugi bayar..huhu

    ReplyDelete
  13. kite tgok mlm td.
    tp cm tk seswai jgk zila bakarin tuh jd mak angie.
    pepon suke tgok ebby yus dgn amyza adnan tuh gado2.
    klakar :D

    ReplyDelete
  14. sedeynye tak sempat tengok..macam best jek..huhu

    ReplyDelete
  15. ala kakD lupa tngk la...masa siang tu dah ingt...pas tu semlm farah buat perangai lak..eemmm trus terlupa...

    ReplyDelete
  16. lwk soittt jer cter tu kn! =D
    amyza xsesuai jdi mak, cam jggl jerk.

    ReplyDelete
  17. ok.rugi saya tak tengok semalam.. huhuuuuuuuuu =(
    tertengok teater pulak...^^'

    ReplyDelete
  18. alahh dah terlepas ker citer nehh..penat jerk pasang niat nak tengok terlepas jugak..:(

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi