Wednesday, January 26, 2011

NAK JUMPA BLOGGER UTARA LAGI?


Minggu depan cuti hari raya cina dan semestinya ramai yang akan balik kampung.

Lepas disapa oleh Taufiq Helios di FB tadi, aku terfikir apa kata buat meetup blogger lagi sekali.

Mungkin ada yang tak berkesempatan p masa Gathering hari tu boleh la join plak.

Tapi ni cuma cadangan saja.

Mungkin ni hanya kecil-kecilan dan lebih kepada main bowling jer.

Dan semestinya buat kat Aloq Staq la.

Apa pendapat ampa plak?

Dan aku nak tarikh yang sesuai. Kecuali 5hb memang aku tak boleh sebab aku nak ke Perlis kawan aku tunang.

Tapi kalau ada orang lain yang nak jadi penganjur plak kali ni sangat dialu-alukan

=)

11 comments:

  1. ok cun..raya cina ada kat kampung.nk joinnn....

    ReplyDelete
  2. nak jugakkkkkkk.
    tapi kulim-a.s jawoh wuu.

    skang kat kuching,
    lagi jaoh. huwaa T_T

    ReplyDelete
  3. waa.. cm best ja kak..

    nak join....

    tp jauh laa..

    kulim-alor star

    T____T

    ReplyDelete
  4. okey je..ari tu xdpt join..kali ni insyaallah mcm nk join. tp cepat2 la skit tarikhnya. nk balik n9 plak ni. hehehhehe

    ReplyDelete
  5. request: buat la hari ahad...hihihi

    ReplyDelete
  6. alaaaaaaaa,kali ni meaw tak leyh nak join sebab meaw banyak trip . huhuhuhu.....jangan lah buat cik anyss,jeles ni,hehehehe :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi