Friday, January 28, 2011

PEREMPUAN MATA DUITAN


GOOGLE




Ampa pernah tak jumpa perempuan macam ni?

Ka ampa yang tergolong dalam jenis yang macam ni?

Memang tak dapat dinafikan duit merupakan segala-galanya pada zaman ini, kerana duit manusia boleh jadi lupa diri dan kerana duit juga manusia sanggup buat apa-apa saja.

Dan ampa jangan terkejut kalau ada perempuan yang jenis couple ramai-ramai dan semua tu hanya kerana duit. Dan lebih malang lagi kalau ada lelaki yang tahu perangai awek dia macam tu tapi biarkan saja disebabkan nak menumpang kemewahan perempuan tu.

Duit, sapa tak mau duit cuba habaq mai?

Tapi biarlah kita cari duit dengan cara yang elok dan paling penting halal. Rezeki yang ampa bagi anak bini ampa makan kalau tak halal boleh jadi darah daging.

Sebab tu la ampa jangan la hairan kalau ada anak ampa yang benak sangat nak belajar, sebab dah makan rezeki dari sumber yang tak halal.

Dan pada ampa lelaki iaitu pemimpin rumah tangga pastikan duit untuk nafkah anak-anak dari sumber yang halal.

Untuk perempuan yang mata duitan ni, sudah-sudah la mempermainkan perasaan orang, bila ampa dah perabeh duit dia senang-senang ja ampa nak tinggalkan dia.

Kalau ada lelaki yang tak puas hati dengan ampa silap-silap boleh jadi kes simbah asid plak nanti.

Tepuk dada tanya hati

=)

20 comments:

  1. uish. mata duitan lama2 bankrupt gak nnt. hehe

    ReplyDelete
  2. err tak suka lam pompuan cmtu cari duit jual body

    ReplyDelete
  3. ok.simbah acid tuh tolong jaohkan! huhu

    ReplyDelete
  4. xbw smpai mati pun byk2.. kan2? huhu~

    ReplyDelete
  5. meaw nak duit,muehehehhehehee :P

    ReplyDelete
  6. OMG!! gambar tu! hahahaha...

    betol2.. setuju sgt ngan kata2 you tu dear! ;)

    ReplyDelete
  7. perempuan macam tu cetek akal, mungkin.

    ReplyDelete
  8. ak memang bengang betol kalo pompuan style cnggini..nak kaya pegi keje la..halal la skit duit tu..

    ReplyDelete
  9. lelaki pun ada kat kot yg mata ada gmbr duit ni..hehe

    ReplyDelete
  10. Assalam GKSB...:)
    uishh,terkejut cek tgk gambaq..haha
    cek teringin jugak nk disponsr...hehe..
    Mak cek pesan,klu kawn ngan org jgn tgk harta...tgk hati depa camne...bru blh wak kawan sampai ble2...kan2??:)

    ReplyDelete
  11. bahaya..mintak dijauhkan dgn perempuan macam ni..

    ReplyDelete
  12. ex gf sy dulu kaya..
    sy slalu kikis duit dia..
    jahat tak saya?
    tp sy bukan mata duitan taw..
    dia yg nak sgt blanja sy.. hahhaha(gelak jahat) ;-p

    ReplyDelete
  13. sayaaaa carii duett dgn juaiii topap kott
    HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  14. pmpn mata duitan ni satu ari nanti mereka akan terkena blk,baik lah beringat dari skang..

    p/s- perghh gambar tak bole blah..

    ReplyDelete
  15. suka duit tapi duit hasil titik peluh gua ar..

    janji cari duit halal.
    berkat hidup..

    ReplyDelete
  16. salam...
    sapa tak mau duit....ada duit semua jadi...
    tepuk dada tanya IMAN...

    ReplyDelete
  17. Perrrrgghh...!! giler...x penah lg jumpa ppuan gile duit sampai mcm tu skali...

    ReplyDelete
  18. gila ar...moga2 aku dijauhkan dr ppuan spt ini..amin

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi