Tuesday, January 25, 2011

PUTUS JUGA AKHIRNYA HUBUNGAN FASHA DAN JEJAI


SUMBER: HARIAN METRO



Dah putus dah depa ni.

What goes around comes around.

Nak kata balasan pon boleh.

Kalau dulu hang amik hak orang, hang ingat hang boleh bahagia ka?

Lepas satu-satu kontroversi yang dia timbulkan termasuk kes berbikini hari tu.

Malas aku nak komen lebih-lebih cuma aku nak tekan kan selalunya hubungan hasil keruntuhan masjid orang lain akan berkekalan kah?

Kalau masa couple pon kita dah melenting marah kalau pasangan kita ada orang lain apatah lagi sampai bercerai-berai.

Dan aku terfikir sejauh manakah hubungan pasangan yang 1 lagi yang lebih kurang macam ni juga, sampai bercerai-berai plak artis tu. Siapakah dia?

Jeng jeng jeng...



23 comments:

  1. ha..kan..agak da..mesti jd mcm ni punyer..aritu tgk melodi pon da ley nmpak,tgk pd cara fasha bg jwpn...ermm..tu la..yg teruna ade, nk gak yg duda..ekekeke..

    ReplyDelete
  2. yup...setuju abis...what goes around alwayz comes around...;)

    ReplyDelete
  3. hanya mampu utk gelak besar.. haha..

    ReplyDelete
  4. qasa2 mcm tau sapa yg pasangan satu lg tu..tetttt...

    ReplyDelete
  5. pergh..
    bercakap dari hati..

    pengalaman mematangkan masyarakat..

    compare fasha dengan nora..
    nora hot chick..
    fasha kayu keping..

    ReplyDelete
  6. kan dah putu tu...

    Mm..
    xnk komen lelebih ar..

    ReplyDelete
  7. aku taw pasangan satu lagi tu...
    aku pun nak tgk sejauh mana hubungan diorg..gile jahat..haha

    ReplyDelete
  8. benarlah kata org, "What u give, u get back"...Allah tu Maha Adil...terimalah segalanya dgn redha ye..hehe

    ReplyDelete
  9. xlama pn dh dpt balasannyer...

    ReplyDelete
  10. jwpn kpd soalan di bawah tu ek??
    N and M lerr..sapo ag..ahaksss..

    go nora go..
    jgn pilih jejai balik dah..
    mesti jejai ni meroyan nk nora blk psni..hihi

    ReplyDelete
  11. mungkin jejai dh 'dapat' apa yg dia nak, sbb tu sng2 ja dia tinggai pasha sendat tu..
    ntah2 btoi pa khbar angin yg dia gugur kndungan tu..
    wallahu'alam...

    ReplyDelete
  12. *gelakgulingguling*


    what a bitch !

    ReplyDelete
  13. lama2 malas nk amek port.dh macam hollywood dh perkahwinan artis ni

    ReplyDelete
  14. huhu..

    tak minat la fasha sandha...

    wat2 cam dia baik, lembut n sopan..

    padahal.. hampehh..

    ReplyDelete
  15. tue laaa...sosial sgt..sape yg nak..huhuh..

    ReplyDelete
  16. kepoh tol depa nie kan.. busan! yeaa.. remember... what goes around comes around.. so beware! :)

    ReplyDelete
  17. mcm da ble agak je psgn yg stu g tue?....xlama lagi dgr la ceta PUTUS kat melodi.hahaha

    ReplyDelete
  18. tu la...da terima balasan....anda buat..anda dapat....muahahaha (gelak jahat)

    ReplyDelete
  19. Perempuan baik untuk lelaki baik..begitu jugak sebaliknya..itu janji Allah....hmmm..tepuk dada tanya selera masing2..

    anyway..kot ada yang nak beli barang2 2nd boleh lah jengok kat sini ek...'

    http://macammacamadamurahjer.blogspot.com/p/other-stuffs.html

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi