Friday, January 7, 2011

SAKIT JIWA



Aku ni, nampak macam kasar, jenis tak kisah, tak amik port, tapi hati tisu!

Bila ada masalah sket mula la nak rasa down. Mula la nak serabut.

Kalau la boleh aku lari dari masalah dan lupakan semua tu kan best?

"Trouble is a friend-Lenka"

Susah nak lari dari masalah.

Semakin kita lari semakin ia mengejar.

Tak tahu macam mana nak hadapinya. Takut tak kuat. Masalah berpunca dari diri sendiri. Lebih suka menghindar dari berhadapan dengannya.

Aku tak kuat. Aku dah penat menangis kerananya. Kalau la dia memahaminya. Kalau la dia tahu macam mana perasaan aku sekarang. Kalau la dia tahu aku takut untuk merasa sakit lagi. Kalau la......

Hmmm...


NOTACIKGADIS: Entry ini tiada kotak komen disediakan. Sekadar luahan peribadi.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi