Thursday, January 27, 2011

SAKIT SANGAT

Hahahaha... Gara-gara aku baru tukar status kat FB dari SEPARATED kepada SINGLE pon jadi isu. Ingat aku ni baru single ka? Dia tu kot jadi orang terakhir dalam hidup aku setakat ni.

Dah la aku ni bukan yang jenis senang-senang nak terima orang lain dalam hidup aku. Selama ni aku asyik mengenang benda yang lepas ja.

Ditambah plak dengan kawan-kawan aku yang saja buat kontroversi tadi. Dia tak kenai kawan-kawan aku macam mana. Langsung tak kenai. Cara depa melawak lain. Lepas tu senang-senang nak jatuhkan hukuman macam tu kat aku.

Hati aku ni rapuh beb.

Sekali kena jentik dah rasa sakit.

Bila tengok kawan-kawan aku yang baru putus hubungan, cepat ja dapat pengganti. Hairan betul aku tak rasa apa-apa ka lepas putus?

Aku ni dah la terpaksa amik masa nak lupakan benda yang lepas, nak ada pengganti dalam mimpi ja la kot dapat. Kalau la aku ni jenis senang-senang nak terima orang lain macam depa, kan senang.

Ni hati baru nak baik, terluka lagi. Diluka oleh orang yang sama plak tu. Dah jauh aku lari tu tapi kenapa nak cari aku balik? Lepas tu senang-senang luka kan hati aku lagi.

Aku ka yang bodoh?

Aku harap ni la kali terakhir jadi macam ni. Cukup-cukup la aku rasa macam ni. Sakit ar............ Sakit dah ni. Sakit sangat.



6 comments:

  1. lupakan kisah lama.
    bukak kisah baru.
    mana tau lagi manis kan.
    [^ _ ^]

    ReplyDelete
  2. bersabarlah..
    dn bukalah ruang utk org lain menyayangimu..hehe

    ReplyDelete
  3. tbe2 trasa jgk sktnya.. huhu..
    sbrla yer..~

    ReplyDelete
  4. salam....
    langit tak selalu mendung sis...
    mana tau kedepan ni langit cerah...
    usaha, doa dan tawakal..

    ReplyDelete
  5. x pe, sabar ye. sume tu pengalaman yg akan mematangkan kita...:)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi