Thursday, January 6, 2011

SAKIT YANG PALING SAKIT DI DUNIA





Ampa dah tumbuh geraham bongsu ka belum?

Orang kata selagi geraham bongsu tak tumbuh maknanya ampa tak dewasa lagi hehehe =P

Dah tua-tua pon baru nak tumbuh gigi?

Uishh...aku muda lagi kot walaupun tahun ni dah nak masuk 2_ (sila isikan tempat kosong).

Selalunya geraham bongsu ni tumbuh antara umur 17-21 tahun tapi tak semestinya. Umi aku pon berapa tahun yang lepas baru tumbuh geraham bongsu ni, sampai demam-demam.

Nasib baik aku tak demam juga. Dah la jarang sakit tapi sekali sakit teruk gak ar.

Lagipun tak semua akan sakit bila gigi geraham ni tumbuh.

Masalahnya sekarang aku sakit. Nak mengunyah pon susah.

Tapi menaip boleh la huhu.. =P

Ada orang kata antara sakit yang paling sakit di dunia selain sakit hati salah satunya adalah sakit gigi. Apa pon tak boleh buat. Tambah kalau sakitnya menyengat sampai tarik urat-urat kepala p ke telinga... Uisshh sakit tu...


Ampa dah tumbuh ka belum geraham bongsu ni??? Kalau dah tumbuh kongsi-kongsikan pengalaman ampa menghadapi gigi bongsu ni...

22 comments:

  1. sakit gigi sangat sakit ye..bila tumbuh gigi baru,sampai ke kepala sakit..bdenyut2 kepala ni..

    ReplyDelete
  2. meaw tumbuh gigi belapis ouh belah gigi geraham bawah...tak selesa :(

    ReplyDelete
  3. hoho tak tau pe2 un.Nth dh tumbh ke blm nth..ngee~

    ReplyDelete
  4. memembe kena smpai demam o...

    ReplyDelete
  5. entah
    aku xpenah plak sakit geraham
    xtumbuh lagi la kut
    hohohoho

    P/S : Bersama Hans di Restoran Keluarga Anda - Yankies Hut

    ReplyDelete
  6. bukan ke sakit leher yang paling sakit?


    bila kita berpaling je rasa sakit..hehe

    Entri terbaru saya

    Jom Cuci Gambar Passport 32 Keping dengan Harga RM7 sahaja

    ReplyDelete
  7. hehe..niesz nye lum tumbuh lg..

    ReplyDelete
  8. gg tu naik sparuh ja...
    maklumla...
    gg saiz besaq...
    rahang kecik...
    bila sakit...
    p klinik...
    dokter advice...
    operate buang ja...
    makkkkk...
    takut...
    aritu dah 2 kali mc pasal sakit gg...
    gg tu memang bermasalah...
    =(

    ReplyDelete
  9. ada lagi yang paling2 sakit kat dunia..sakit ketika sakaratul maut..

    ReplyDelete
  10. mmg sakit. la ni dia tumbuh sikit2 walaupun umur dah nak dekat 30. seksa gak...

    ReplyDelete
  11. sakit gigi memang yg baling sakit, sampai x leh buat ape2 pun,rasa nk marah je,

    ReplyDelete
  12. geraham bongsu sy sedang menumbuh.. hehehe.. kdg2 cm sakit gak.. nak makan pon tak senang

    ReplyDelete
  13. xtumbuh lg kot sbb xsaket pon..hihi

    ReplyDelete
  14. rasa macam belum sebab tak kena sakit gigi yang maha dasyat lagi.

    ReplyDelete
  15. uh..aku blom tumbuh lg..
    xyah tumbuh la. nnt sakit smpai demam2..heee~

    ReplyDelete
  16. dulu ade org ckp kalau gigi geraham bongsu blom tumbuh maknanya tumbesaran masih berlaku

    ReplyDelete
  17. uiii.. sakit gtumbuh geraham bongsu ni la yg pling siksa skali.. Haha... Tangkap urat mata woo.. hehe..

    ReplyDelete
  18. pernah operate buang gigi bongsu sbb sakit bagai nak rak, kena 270. itu di tahun 1998 kot....

    ReplyDelete
  19. kwn anith.
    gigi bongsu tumbuh,
    dekat2 hari dia nk kawin..
    sakit sampai demam2..
    hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi