Tuesday, January 4, 2011

SEMANGAT YANG HILANG =,(




1st day in class~~hmmm....

not bad.

Tapi dah mula serabut.

Aku ni jenis pelupa, careless. Tu antara kelemahan aku yang aku paling tak suka. Rasa macam nak maki laju-laju diri sendiri.

Sebab tu antara salah satu sebab aku lajak cuti seminggu.

Bila dah balik ni aku tau dah akan hadapi tekanan.

Mula la rasa tertekan ni. Hahaha...

Dan aku tau akan ada orang sedang bertepuk tangan gembira disebabkan keadaan aku sekarang ni

=')

Aku ada blog, tempat aku nak meluahkan segalanya tapi ada plak yang terasa.

So nak boleh kata apa?

Tak perlu kata apa-apa senyum~ =) (lirik lagu senyum)

Plezz bagi kata-kata semangat untuk aku.

Terima Kasih

=,)

10 comments:

  1. be str0ng darl..
    jgn tensi0n2 k..
    all da best 4 u..

    ReplyDelete
  2. biasalah tue mula2 class..
    me dulu pon camtue..
    tapi nak wat camner..
    dah tanggungjawab kan..
    dah abis blajar kene kerja pulak..
    lagi tension tau..
    so enjoylah your life sekarang..
    Senyum :)

    ReplyDelete
  3. cari balik semangat yang hilang itu..^_^

    ReplyDelete
  4. hai2...bangun2 dr tido...jgn2 berlengah lg....
    jgn ingat apa org nk kt....kita buat ja keja kita....ok dear...

    ReplyDelete
  5. ingat dalam hati kena trus senyum supaya suma rasa susah hilang cepat2 ^^

    ReplyDelete
  6. ada cadangan.


    buat blog baru. untuk meluah perasaan ja. amacam? hihihi~

    ReplyDelete
  7. Biar Lamabat Asal Selamat.

    Biar Tertinggal Asal Berani Maju ke hadapan tanpa henti ! :D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi