Thursday, February 10, 2011

BILA ASYIK DOK MENYAKAT ORANG BILA SEKALI TERKENA KAT DIRI SENDIRI~GELABAH BEWAK

Salah satu sikap aku adalah suka menyakat. Memang kuat menyakat orang lebih-lebih lagi kalau orang tu jenis malu-malu dan jenis yang tak reti balas balik, lagi kuat la aku menyakat.

Kalau dalam FB tu, keja menyakat geng-geng KBU la lebih-lebih lagi Nora. Seronok dok padan-padan kan dia dengan orang lain Kih3...

Boleh kata semua pakat kena sorang sikit.

Tapi bila time aku kena, memang gelabah habis. Aku ni setakat dok buat-buat gedik boleh la tapi kalau yang betoi-betoi aku tak reti.

Pastu semalam ada la sorang mamat ni, dia tegur aku kat FB. Ala dok komen-komen kat pic aku la. Aku mula-mula ingat nak melawak ja. Ingatkan blogger juga la, dah yang add aku kan semua blogger.

Sekali tudia.. Ampa baca la sendiri.





Tiba-tiba perasan diri ni Hot ahahaha...

Masa ni dok kalut dah minta tolong kat geng KBU yang dok chat sama dalam FB tu.

Tapi cerita yang selebihnya ada lagi, di mana ada hero yang jadi penyelamat Hahaha...

Yala aku tak reti bab-bab ni, orang kata gelabah bewak.

Jawapan bawah sekali tu pon mengambil masa yang lama nak pikiaq.

Sekali si Khai ni masuk komen kat bawah dia kata



Hahahaha....

Tudia kan dah kena.

Tapi yang bestnya, siap si Nora dan Khai ni buat contest berdasarkan apa yang jadi kat aku ni.

Ampa nak tau contest apa?


Pakat-pakat join la... Hadiah dia menarik. Mai dari jauh plak tu...

=)


**Aku dah delete komen-komen tu kat FB aku, ampa tak yah la p tengok ye hehe..

20 comments:

  1. HAHAHAHAHA . alahai ! memang lawak! :D

    ReplyDelete
  2. hahahaha...lawak la depa ni...dan lagi buat kontez...

    ReplyDelete
  3. hahaha...lucu..
    tp klu betul jd pun ok apa..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahahahha
    ambik hang
    hahahahaha
    tapi best juga bila sekali sekala kena macam tu
    ekekekeke

    Update Terbaru Senarai Penaja Untuk 'Contest Situasi Hans : Gunakan Imaginasi Anda'

    ReplyDelete
  5. cik gksb . nawi tu ke ?
    eh eh dia pon ada minta num fon sy .
    err takot kot . tak kenal tetibe je mnta num fon . huu

    eh eh lawak plak siap ada contest . haha

    ReplyDelete
  6. Jenuh teman mencari2 post2 yg berbau skandal tu dlm profile miker..rupa2nya dah padam iye?

    huhu..tapi serius, GKSB memang cumil..i like your smile..gigi miker cantik le..tersusun je..

    ReplyDelete
  7. @niesz

    haha..contest pon boleh...jgn lupa join contest tu...

    ReplyDelete
  8. @supanoo8

    amboi puji sakan ni..nah amik 5kupang beli aiskrim hehe...

    ReplyDelete
  9. hehe..bile dri sndri dah terkena..lucunye...

    ReplyDelete
  10. oke-lah ada peminat dalam dunia maya keke. saya tak da

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi