Thursday, February 17, 2011

ENTRY 5 PERENGGAN

Gara-gara kena hujan macam yang aku cerita dalam ENTRY INI akibatnya aku demam. Dah la kelas start pukul 9 pagi tadi. Skip 2 kelas hari ni. Sakit kepala punya pasal sampai tak boleh nak bangun.

Berapa kali aku bangun duduk, pastu baring balik. Kepala berdenyut-denyut je rasa. Petang tadi baru ok balik.

Orang kata kalau sakit jangan dilayankan sangat. Cara nak ubatinya pergi merapu dengan budak-budak KBU dalam FB.

Sakit kadang-kadang membuatkan mood kelaut.

Cukup la 5 perenggan untuk entry kali ni. Nak fikir pon tak berapa nak betul dah. Sekarang ni memang musim demam, kalau jenis tak suka makan ubat macam aku, makan angin je la yer hehe gurau jer =)





NOTACIKGADIS: Demam-demam macam ni kalau dapat pekena KFC layan juga kan...

11 comments:

  1. semoga cepat kebah demam naa cik gksb.. hehe

    ReplyDelete
  2. as'salam...

    papa khai ingat papa khai sorang ja mereng...

    ghupanya ada lg yg mereng...ghahahahaha...

    ReplyDelete
  3. mak aih demam2 mana leh mkn kepci hahahaha

    mula2 ingt 5 perenggan cam spm dolu2 upernya 5 perenggan nie = 5 baris hahahaha
    paper pun wish u cepat sembuh k...jgn luper mkn obat

    ReplyDelete
  4. harap cepat sembuh ya...jom p kfc!yummy!!

    ReplyDelete
  5. aloo demam ke ? jom ana blnja kfc! haha

    ReplyDelete
  6. perh.. perut ngah lapar.. terliuq tengok KFC nie... cuaca sekarang tak menentu... jaga diri dan kesihatan ya!!!

    ReplyDelete
  7. isk..isk.. nape tunjuk gambau kfc??? tgh2 bln ni.. mana nak cekau duit beli kfc huhuhu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi