Friday, February 25, 2011

HILANG SABAR!


Sabar sabar sabar tapi sampai bila???

Dah lama sangat aku bersabar dengan budak ni. Banyak kali dah. Dah banyak kali dah mulut celupar dia tu cakap macam tu.

Dah banyak kali dah aku hampir hilang sabar. Tapi aku masih sabar.

Aku ada tulis entry pasal PERANGAI MACAM TAIK. Aku kata malas nak amik port. Tapi itu sebelum.

Tadi memang aku betul-betul hilang sabar, aku tanya elok-elok tapi cara dia jawab betul-betul buat aku mengamuk. Dia kata aku tak buat kerja.

Aku tak buat kerja?

Semalam aku balik pukul 3 pagi sebab p siapkan rumah sukan.

3 pagi walaupun masa tu dah ting tong sangat kepala ni.

Sedap mulut dia kata aku tak buat kerja.

Hari tu aku penat-penat baru balik uruskan pasal Sukad, baru jer duduk dia cakap aku tak buat keja.

See dah banyak kali aku kena dengan dia macam tu.

Hang apa tau?? Yang hang tau kata orang tu orang ni tak buat keja. Baru sekali p meeting dah nak bising kata orang tu tak buat keja.

Dari awal lagi aku yang p meeting semua cuma akhir-akhir ni je aku slow sket sebab ada oral test dan aku demam hari tu.

Sebelum ni aku uruskan Sukad sorang-sorang ada aku bising-bising tak?

Perlu ka nak heboh 1 dunia kata kita ni buat keja?

Setakat dok mengekoq ja orang lain pastu owh nampak muka dia ni, so done! Buat keja.

Macam **** je mulut tu.

Hampir-hampir aku pukul dia tadi gara-gara mulut dia yang celupar sangat. Nasib ada orang tahan.

Ya allah sabaq ja la.

Memang aku mengamuk sakan tadi.

Tak tahan dengan perangai orang yang macam ni. Dah banyak kali aku terkena dengan dia tapi kali ni memang betoi-betoi buat aku hilang sabar.

Nak tunggu orang pijak kepala hang dulu baru nak sedaq.

Sory, hang tak kenai lagi aku sapa!

9 comments:

  1. lompat tendang dada dia!haria penang haria!yeahhhhhhhhhhh!!!!

    ReplyDelete
  2. Sumbat taik lembu ja dlm mlut dia..
    sabaq ye dear.. =)

    ReplyDelete
  3. lol.. siannye.. teruk tol org cmtuh.. bajet bagus la tuh

    ReplyDelete
  4. as'salam....

    ermmmmmmm..... tatau nk kta apa la plak dah....tp papa khai nk pesan 1 ja la kat dia

    1. setan bleh msuk dlm msuk kt dlm bdn mnusia ni dgn cara..

    * bila terlalu bernafsu..
    * bila terlalu seronok....
    * bila terlalu MARAH....

    DAT Y la papa khai kata amik ayaq semayang td.....

    maaf skadar bg pandangan.....

    ReplyDelete
  5. salam..
    patut mau cabai ja mulut jenih lagu tu....besa dok kata lagu tu..

    ReplyDelete
  6. sabar ye. biarkan lah dia nak kata apa yang penting kita lebih tahu dari dia .

    ReplyDelete
  7. sabar jela cik GKSB oi..org mcm tue bkan kisah masalah kita..yang dia tau masalah dia ja..erm nak khidmat pembunuh upahan kew??bia sya jew selesaikan dia!!(tetiba lagi marah dari cik GKSB haha..)

    ReplyDelete
  8. sometimes orang yang macam ni tak pernah nak ingat...
    walaupun dia dah kena, dia akan tetap buat dekat orang lagi...
    hailah manusia...

    ReplyDelete
  9. ish2... terok betul.. sabar ya gk... =) senyum cikit..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi