Sunday, February 20, 2011

JUMPA BLOGGER LAGI =)




Tengahari tadi aku kuaq dengan blogger Oshin dan Incik Lebah iaitu Izamir Ridzwan blogger baru yang makin meningkat naik sekarang dan sorang lagi kawan depa Yusri. Depa praktikal kat TM.

Tapi kan masa OTW jemput depa untuk lunch tu, aku tersilap p TNB. Haha.. Baru aku teringat depa praktikal dekat Telekom bukannya TNB huhu..

Ni semua gara-gara nak bagi cokelat yang orang Langkawi kirim, dia bagi kat aku 1, 1 lagi dia minta tolong bagi dekat Oshin. Siapakah dia yg bagi itu? Dia minta namanya dirahsiakan =) Ampa cari la blogger yang dok langkawi tu hehe..

Kami p makan kat Pekan Rabu jer.

Boleh kata dah ramai juga yer blogger yang aku dah jumpa.

Lepas ni sapa plak yer??

15 comments:

  1. sj kedekut ! kat kami x kirim nooo. huk3

    ReplyDelete
  2. lepas ni boley jmpa dgn blogger femes ni..:)

    ReplyDelete
  3. saya cik GK x jumpa pon... sob...sob...

    ReplyDelete
  4. @Anith

    tudia... konfidennya SJ bagi... slp2 kena org lain haha...

    ReplyDelete
  5. @Ayu

    mana ada femes pon..sama jer semua..

    insyaallah 1 hari nanti ada rezeki kita jumpa =)

    ReplyDelete
  6. bila nak jumpa saya lak..haha

    ReplyDelete
  7. @fatyn

    bukan fatin nk belanja GK tgk wyg ke nanti? hakhak

    ReplyDelete
  8. @ubi

    amboi baru nampak aih... hehe nanti kita jumpa na.. ehehe

    ReplyDelete
  9. yusri yg blog budak botak tu kan?
    ingat ka dia botak.. rupanya tak pon.. heheh..
    sy pon pnah lunch ngan oshin, IR n Yusri jugak aritu..
    tp kt fudcourt ctplaza ja.. heheh..

    ReplyDelete
  10. bila da bejumpe,lbh rapat la hubungan sesame blogger kn? :)

    ReplyDelete
  11. waaaaaaaaaaaaaaaaaaah depa jupe pastu dapat cokelat...x aci kak nak jugak

    ReplyDelete
  12. pekan rabu yang dekat kedah tu ke?
    dulu OE waktu matrik kedah selalu juga pergi sana...
    rindu jugaklah dengan kedah bila dah duduk kelantan ni...
    hehhehe... (n_n)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi