Wednesday, February 9, 2011

KAKI MERAPU, KAKI LOQLAQ SEMUA ADA~MAI-MAI PAKAT ADD




Hahahaha...

Boleh tak aku nak mulakan entry aku ni dengan ketawa.

Memang hidup aku sejak kebelakangan ini sangat happy. Asyik gelak ja.

Semua ni gara-gara geng "Kami Blogger Utagha" yang dah add FB aku dan join group dalam FB tu.

Asyik dok merapu ja ngan depa.

Sat pekena orang tu, sat pekena orang ni, dok cari skandal pon ada gak.

Mai-mai pakat jadi skandal aku.. Eh??

Kih3...

Pada sapa yang tak add FB lagi tu, meh add FB ni







Jangan lupa bagitau ampa Geng KBU, nanti aku invite masuk dalam group tu.

Mai la beramas mesra dengan kami ni kat sana.

Kalau stress tu boleh hilang stress, dah semua jenis kaki merapu.

Kih3..

Jumpa ampa di FB na...

=)

10 comments:

  1. suka ada disana..... best2.. tapi cukup2 la pekena nora... waaaaaa...

    ReplyDelete
  2. geng kami panjang pon ada cek oii.. hahha..
    kaki pukoi apatah lg..
    mcm2 jenih kaki.. haha..

    ReplyDelete
  3. alorh. x sempat lagi nak join. tgk lah. dalam mgu ni mesti join. hehe

    ReplyDelete
  4. dgn pnuh segan lagi xsilu mengadd cik GKSB. >.<

    ReplyDelete
  5. nora msih mngadu d sini nmpknya..ahaha

    ReplyDelete
  6. meriah noh.. berkaki2 ada dalam nih.. haha

    ReplyDelete
  7. hat dalam ym conference lagi best . haha

    ReplyDelete
  8. hidup org utara..hehe
    baru add GSB..:)

    ReplyDelete
  9. hidup mesti happy..senyum mau maneh.. x gitu GKSB? ekekeke..

    ReplyDelete
  10. salam...
    geng tepen ni semua kaki ada ceh oiiii...
    semua jenih kaki merapu..hehehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi