Monday, February 14, 2011

KELIRU~UJIBAKAT MENTOR 5 KE ATAU RAJA LAWAK?

Sapa tengok Mentor 5 tadi??

Tengok kan uji bakat yang berlangsung tadi?

Di mana barisan artis di bawah ni menjadi mentor.

GOOGLE


Aku pon tak tau la yang p uji bakat tu sekadar nak cari publisiti murahan atau pon apa.

Lebih kepada ujibakat untuk cari Raja Lawak bukannya penyanyi.

Terfikir juga tak rasa malu ka bila berjaya memalukan diri sendiri.

Kalau betul-betul berbakat tak apa. Ni hmmm malas nak cakap lebih-lebih paham-paham sendiri la.

Tapi aku puji la depa memang betoi-betoi berani sapa yang p uji bakat tu walaupun depa tau depa sendiri tak berbakat kih3...

Dapat masuk TV pon buat orang gelak dengan telatah ampa pon buat apa kan?

Hehehe..

Agak-agak aku kena serang tak lepas ni bila tulis pasal entry ni??

Hohoho...


15 comments:

  1. salam...
    kita pun pelik..mai uji bakat nyanyi...sora tah apa-apa...

    ReplyDelete
  2. Akak tengok gak tadi..tu la bukan main emosi lagi beria nak diujibakat, tapi bila try...hampeh! wat malu jer..ada gak yg cam tak bape betul.

    ReplyDelete
  3. tahu takpe..pening pala cheq tengok depa memalukan diri sendiri..wuuu..

    ReplyDelete
  4. betul3X fya pun tgk tadi aihhhhh bukan nak kata apa...bak kata pepatah melayu..ukur baju dibadan sendiri..kalo sora x sedap x pyah g audition lah sian penguji bakat...lucu bila tgk ajai ngan adam ketawa sangat2 tadi

    ReplyDelete
  5. tu la...teruk betul..wat malu je..hoho

    ReplyDelete
  6. setuju ! diorg ni mcm x btul je pi uji bakat mcm tu. mentor ni utk nanyi bkn utk buat lawak bodo -.-'

    ReplyDelete
  7. tahla..tah ape2 tah...siap buat lawak plak..ade yg pkai topeng lg ngarut..

    ReplyDelete
  8. xpala..dunia mereka..tiap org xsame..mane same pemikiran..mcm2 org kan..

    ReplyDelete
  9. a'ah kan, memang sohih tak da kerja ler tu

    ReplyDelete
  10. besalah tuh...
    kdg2 nak cuba nasib jer
    tp sumpah lawak..haha

    ReplyDelete
  11. tak cuba tak tau, dah cuba baru tau tak de bakat...

    ReplyDelete
  12. hhahahah...memang sengal...aku pun xpaham orang kita sibuk je nak jadi artis

    ReplyDelete
  13. xtgk pon..tp tgk iklan pon tau dh.mcm2 gaya..lawak tol!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi