Sunday, February 27, 2011

LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU DAN KAU DAN AKU



Sapa suka baca novel??

Jangan ingat perempuan ja suka, lelaki pon suka tau cuma depa cover macho ja depan kawan-kawan konon tak baca novel.

Tapi dalam diam-diam curi baca juga kan? Ampa tok sah dok muhung la kan hehehe..

Sekarang ni aku tengah layan novel

Lafazkan Kalimah cinta-Siti Rosmizah





Ampa jangan baca tajuk terus ampa ingat ni novel jiwang. Sebab tu la ada pepatah Dont Judge a Book by its cover ye dak???

Aku baru ja baca beberapa muka surat ayaq mata dah meleleh dah. Memang mendalami sungguh la apa yang aku baca.

Lagipun novel ni berkisar pasal keluarga memang ampa tak akan bosan punya.

Penulis dia memang mabeless la sebab dia boleh buat orang yang membacanya sedih dalam sedih tu dok teriak sakan dah aku ni tiba-tiba ada lawak kira memang pandai dia buat plot dan main dengan perasaan kita.

Nak tau sinopsis dia?

Ampa p cari dan beli terus la tak payah sinopsis ni sebab bila aku kata syok, syok la jadinya boleh tera tu??


Dan sapa pernah baca novel Cinta Kau dan Aku?





Novel ni pon memang best gila. Memang tak kering gusi bila baca. Aku yang jarang beli novel ni pon sanggup beli.

2-2 novel ni dari penulis yang sama.

Kalau ampa peminat novel, 2 novel ni aku suggest dekat ampa.

Dapatkan segera di pasaran

=)

15 comments:

  1. statement x brape tepat tuh..
    lelaki macho rmai minat novel per?
    hehe..

    tp..macho kah aku??!.. muahahaha!!!
    jeng jeng jeng!!!

    sy suka bce novel karya RAM dan habiburrahman el-shirazy. ^_^

    ReplyDelete
  2. iskk meleleh... hahaha... Novel ROCK ada tak?...

    PEACE...

    ReplyDelete
  3. serius!dua2 novel tu mmg best!part menangis awl2 bila baca lafazkn kalimah cintamu tu mmg betoi ah..x latar menangis bc novel tu..

    ReplyDelete
  4. lafazkan kalimah cintamu memang best.. suke sgt2.. huhuhu..^_^

    ReplyDelete
  5. ko pos la kat aku..harus aku habiskan masa 3 bln kat kg baca novel jek..

    ReplyDelete
  6. oh yang atas tu best eh...
    OE baru ingatkan nak beli hadiah untuk follower OE tu...
    nanti OE bagi yang ni je...
    (itu pun kalau ada dekat kedai buku yang dekat nilah)
    kalau tak kena juga pilih yang lain...
    nak juga...
    (n_n)

    ReplyDelete
  7. @Hafriz,

    ni kira salah seorang lelaki macho yg suka baca novel la ni? hehe

    ReplyDelete
  8. boleh terjah cari ni..hehe

    lama tak komen di sini..=)

    ReplyDelete
  9. nabila x minat baca novel. huhu..

    ReplyDelete
  10. waaa siti rosmizah selalu wat cite bes! nk cri la~~ :)

    ReplyDelete
  11. mmg best siti rosmizah punya novel..
    cinta kau dan aku mmg best betul la..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi