Monday, February 7, 2011

MAJLIS PERTUNANGAN~EH SAPA PLAK YANG BERTUNANG NI? AKU KER??



Insyaallah la hehehe....

Lepas sorang, sorang lagi kawan aku akan mendirikan rumah tangga. Cuma bezanya ikatan itu dimulakan dengan majlis pertunangan.

Kali ni kawan aku yang bertunang namanya Ku Shazwani dengan pasangannya Sufian. Kami kawan sejak dari sekolah lagi. Sekelas dengan aku masa sekolah Teknik Kangar dulu.

Dia orang perlis, dapat pasangan pon dari Perlis. Alhamdulillah akhirnya bertunang juga kawan aku sorang ni lepas cinta dari zaman sekolah lagi kecundang. Lama gak ar depa kawan tapi tak ada jodoh. Mungkin ni la jodoh yang terbaik untuk dia. Insyaallah.

Hantarannya 7 berbalas 9.


Tapi dalam pic ni hantaran ada 8 sebab pihak lelaki tertinggal 1 hantaran hehe....


Cupcake yummmyy....

Yang ni tempah kat kawan aku Jasmani.



Dalam banyak-banyak hantaran aku suka yang ni hehehe....





Cantik tak kawan aku ni??

=)



Tema hitam+putih





Ehem ehem amik berkat ni hehehe...




Mana tau kena tempias dia sket-sket kan?

Hahaha...





Aku p lewat dah. Tak sempat nak tengok majlis tunang tu berlangsung macam mana.

Tanya hantaran berapa plak dia tak mau gitau, biarlah rahsia katanya.

Semoga hubungan depa ni berkekalan sampai ke jinjang pelamin dan bahagia selalu hendaknya.

Apa yang penting kena banyak sabar sebab orang kata dalam proses pertunangan ni banyak dugaan.

Ewah macam ada pengalaman plak aku ni hahaha... Aku sendiri pon terkontang-kanting lagi bab-bab ni. Hehehe...


Dan yang paling risau sekali, ramai dah tegur aku makin bulat. Memang badan dah naik pon. Haih...

Booolaaat.....


Tapi still comel kan?

Ahak!

=P




12 comments:

  1. huhu~smela kte...kwn2 rmai da tunang n kawen..tp kte gk ntah ble nye =P

    ReplyDelete
  2. comeyy..comeyy..comeyy~ hee:)

    ReplyDelete
  3. xlama lg la tu anis..
    tunggu ckt je lagi..
    nak smpai dh tu..hehe

    ReplyDelete
  4. wah...pasni nak wat cupcakes jugak utk hantaran

    ReplyDelete
  5. @lea

    trend sekarang buat cupcake sbgai hantaran hehe

    ReplyDelete
  6. aawww mata itu mengancam.. macam nak makan org pandangan tu.. hihiihi

    ReplyDelete
  7. banyaknya kek hantaran dia :D cedap ni wat makan :)

    ReplyDelete
  8. oowwwhhh gi kenduri nie la erk... hehehehhe..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi