Friday, February 18, 2011

MINI GATHERING LAGI???




Mini Gathering lagi?

Ish ish...... Aktif bebenor cik GKSB ni... Sebelum dok kutuk-kutuk aku mai ampa baca entry SEBAB APA GKSB SUKA JOIN GATHERING?

Kali ni bukan aku yang jadi penganjur tapi jemputan plak hehe...

Kalau ikutkan malas nak balik AS dah lagipun baru je balik kan minggu lepas.

Tapi disebabkan tak mau menghampakan peminat-peminat aku (Perasaan Artis jap) so aku pon balik la hehehe...

Kali ni dianjurkan oleh Ady yang kebtulan dia balik Kedah, so dia amik peluang ni nak jumpa geng-geng KBU.

Atucara Majlis adalah seperti berikut:


Tempat = Star Parade Alor Star - Kat Bowling tingkat 4.
◙ Masa = 12 Tengahari.
◙ Tema = Sejuta warna :) (bebas)

◙ Atucara Program = 1-Pengenalan, 2-Sambil menanti sapa2 yang lewat..kita main bowling jap, 3-Sessi perkongsian maklumat, 4 - Sessi foto gedik :P 5-Bersurai...


Untuk Maklumat lanjut hubungi

Ady-0173589260:

Shida 0147577561

kalau nak contact aku pon boleh

GKSB-019-4446535

11 comments:

  1. padi makin berisi makin tunduk.

    cemtu jugak la cik GKSB. bagus! :)

    ReplyDelete
  2. Gathering mmg best. blh berjumpaan dgn kengkawan yg dh lama tak jumpa...:)

    ReplyDelete
  3. ni yg org kedah dok jauh ni cmna plak ni ha??

    ReplyDelete
  4. tak dapat join.. :( hope semua enjoy2 k. :)

    ReplyDelete
  5. uikss..no fon..nanto org kacau cne??haha

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/dilema-boyfriend-lebih-muda.html

    ReplyDelete
  6. bestnya gathering.... bilalah OE dapat menyertakan diri nie...

    nanti uploadlah gambar... (n_n)

    ReplyDelete
  7. nora tolong promote erk.. hehheheh...
    (walaupun tak tau dapat hadir atau tak... =()

    ReplyDelete
  8. xpa la angah xdpt nk follow la next time kita wat kek penang insyaallah la leh follow...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi