Friday, February 25, 2011

PERANGAI MACAM TAIK!


Manusia manusia...

Ada manusia perangai macam taik!

Ada perangai bajet baik depan kita, belakang??? Macam hareeemmm....

Kalau kena kat kita, perghhh.....sesedap rasa dia bagi.

Kalau kena kat depa, ada ka kita nak bunyi???

Lantak la nak kata apa.

Malas amik port



25 comments:

  1. haihhh..sapa ni Gk..terasa dengan kami ka??huhuhu..sorry

    ReplyDelete
  2. btul, sakit ati ngan org camtu...

    ReplyDelete
  3. marah kat sapa lak ni?cool bebeh

    ReplyDelete
  4. sabar sabar sabar ...

    memang begitu manusia . ada sak tak puas hatinya ~

    ReplyDelete
  5. @muslimah optimis

    tak ada la.. cuma dgn org di dunia realiti ni...

    ReplyDelete
  6. ni name nye batu ape..kat belakang ckp lain, depan ckp lain..xpun hipokrit..ehe..xsuke org yg ade prangai nie..

    ReplyDelete
  7. @nazz,

    walaupun manusia jgn la buat gitu.. ada akal dan fikiran kn?

    ReplyDelete
  8. selalu sgt dah jumpa manusia perangai taik ni..

    ReplyDelete
  9. jangan marah2...

    dah tua cam saya nanti baru bole marah

    ReplyDelete
  10. kat tempat aku skunk berlambak2 perangai mcm taik
    huh~!!!

    ReplyDelete
  11. kak gksb~manusia annn....memang saket hati ooo kalau jadi camnih..tapi apae pown..sabar ye..yang benar tuh pasti akan terbela punyer!^_^

    ReplyDelete
  12. sabaq GKSB!
    pi amek wuduk, semayang.. heheh..

    ReplyDelete
  13. napekah? abaikan je mereka yg cmnie..

    ReplyDelete
  14. mai nk tlg lempang seratus dasss

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi