Monday, February 14, 2011

PERJUMPAAN 4 BLOGGERS DI PERLIS



Kelmarin bersamaan dengan 13-2-2011 telah terciptanya 1 sejarah lagi antara aku dengan geng blogger.

Disebabkan kebetulan aku balik rumah kat aloq staq ni, dok gebang sakan sangat dalam FB dengan geng KBU, aku pon buat keputusan nak p kuaq dating dengan depa ni.

Siapa yang dimaksudkannya?

Jeng jeng jeng....

Siapakah pemilik viva KCL ini??


Baik punya parking hehehe...


Blogger yang aku maksudkan nya ada la


Akuro Aizawa@Nur Syaliza



Yang telah jadi sponsor utama kami pada hari tu dan jadi driver untuk kami. Memang mabeless la, dah baru jumpa hari tu, tapi siap belanja dan bawa kami pusing perlis lagi.

2 orang bloggers lain adalah

Nora dan juga Munet.


Aku p naik bas ja ke Perlis, janji dengan Munet nak p skali tapi aku bertolak dari Shahab, Munet plak dok Alor Janggus ja, aku suruh dia tunggu kat sana ja nanti naik bas sekali kebetulan bas lalu jalan tu juga.


Masa sampai kangar Liza dah tunggu kami. Lepas tu bertolak ke Uitm Arau untuk jemput Nora. 1st time masuk Uitm Arau ahaha... Sampai sesat la dalam tu. Sesat dalam Uitm, lawak kan? Kih3...


Liza dan Nora


Destinasi kami yang seterusnya adalah Padang Besar. P makan kat sana dan di belanja sepenuhnya oleh Liza. Terharu ok? Dah la baru ja kenal, susah nak cari kawan yang baik macam ni.

Aku plak bawa si kecik ni, pantang tengok bear, nasib baik la kat umah dia dah banyak bear, senang sket. Tak ada la buat perangai nak itu ini. Tak ada nak bebai-bebai sangat. Lega aku.



Nampak tangan aku dok tarik si Puteri ni.


Dalam dok jalan-jalan kat sana tu tiba-tiba ada plak tarian naga. Depa ni dok ajak puteri tengok, sekali Puteri takut, tak tengok pon siap tarik tangan aku lagi. Depa 3 orang plak yang dok tengok hahaha...





Aku kalau singgah Padang Besar tak beli makanan dan kerepek kat sini memang tak sah.

Pilih jangan tak pilih.




Ehem ehem, dok survey barang nak bertunang ka? Tettt...





Bergambar dulu kat sini hehehe...





Antara kami bertiga, aku paling muda **sila percaya hihihi






Ni la anak aku.




Eh silap, adik aku si Puteri Qistina Syakira. Driver bas tak percaya ni adik aku, dia kata ni anak aku siap dia tanya Puteri "ni mama kan?" ahaha... Mau tak macam anak beza sampai 18 tahun aku dengan Puteri ni.





Dalam banyak-banyak pic aku suka pic ni..



Peace



Masa ni kami OTW nak p C-MART.

Ok aku tak tau apa C-Mart ni bila depa dok sebut-sebut. Ingatkan kedai makan ka apa rupa-rupanya supermarket paling besaq kat Perlis kalah The Store haha..






Mai sini tak tau nak buat apa. Alih-alih amik gambaq kat sini lepas tu beli aiskrim dan balik hihihihi....



Walaupun kami baru ja kenal dan pertama kali jumpa kecuali Nora sebab ni kali kedua aku jumpa dia, tapi gebang macam dah lama kenal.

Nora masa mula-mula kenal dia macam malu-malu ja tapi kali ni jumpa ramah kemain lagi haha..

Liza dan aku tok sah kata la rakan sebaya konon-kononnya dok gebang pasal kerja ja la haha..

Munet dan Nora plak umur pon lebih kurang kira memang masuk la bab-bab menyembang pasal pelajaran ni. (Bajet aku dah kerja plak) Hahaha...

Apa-apa pon terima kasih aku ucapkn kepada Liza sebab sudi belanja kami dan bawa kami pusing Perlis hari tu.

Semoga dia sentiasa dimurahkan rezeki aminn..

Harap lepas ni kita boleh hang out together lagi

Orait?

Senyum mau maneh

=)



8 comments:

  1. Seronoknya dapat jumpa geng n jalan2 tuh! ada org belanja lagi.

    ReplyDelete
  2. uiks,,,,,,teringat masa study kat uitm arau dulu...burung ostrich tu ada lagi x Cik Gksb?

    ReplyDelete
  3. tudia awat x habaq kat ceq.buleh jumpa sama

    ReplyDelete
  4. amboih! kuat dating sunggoh nowh gksb.. heheh..

    ReplyDelete
  5. wiwitttt.... suka2... nnti jgn lupa dtg lagi... kalau wat kat alor star jangan lupa jemput naa..... hihihi

    ReplyDelete
  6. ishk..huduh btol KCL tuh parking..camna lh amek lesen tataw~hahaha..apap0n tQ gk kt suma kwn2..

    ReplyDelete
  7. Amboi.. sakan depa. Bila nak mai rumah Epol tah. huhu. ^^

    ReplyDelete
  8. wah....xhabaq...kalo x leh jmpa...hehe...;)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi