Friday, February 25, 2011

PERSAMAAN GKSB DAN HANIS ZALIKHA




Rupa.

Jika nak dibandingkan Hanis Zalikha dengan aku. Fuhhhhhhhhhhh........ Memang jauh beza. Dia cantik, model plak tu. Kalau diletakkan aku dengan dia memang orang tak akan pandang aku walaupun sebelah mata pon.



Hanis Zalikha




Gadis KG Separa Bandar




Family.

Hanis Zalikha anak orang kaya ok. Duduk di banglo lagi. Aku ni duduk rumah papan ja. Memang bukan la persamaan aku dengan Hanis Zalikha. Jadi apa persamaannya?


Jantina.

Mau kena pelangkong bagi jawapan ni. Semestinya la sama. Aku perempuan kot walaupun lasak mengalahkan lelaki dalam hati ada taman huhuhu..


Sebenarnya persamaan aku dengan Hanis Zalikha adalah:


Nama.

Nama aku dibelakang sekali adalah Hanis. Ramai yang tak tau nama sebenar aku kan? Hehehe.. Aku ada 3 nama dan Hanis adalah nama belakang aku.


So inilah persamaan aku dengan Hanis Zalikha. Ada juga persamaan kan? Ampa ada ka? Ahakz!

=P







24 comments:

  1. peh! mmg lgsg xde la klo yong hahahha

    ReplyDelete
  2. peh! mmg lgsg xde la klo yong hahahha

    ReplyDelete
  3. haha..ingatkan apa tadi.. full name apa?xtaw..:P

    ReplyDelete
  4. wahh3~GK grand gitu.. :)

    same2..persamaan ceq dgn dia ada huruf A,H,N,..... kekekek :P

    ReplyDelete
  5. ada..eheheh..rambut ek sama panjang rambut dia..haha

    ReplyDelete
  6. hanya satu psamaan yg obvious..jantina!hahahha~

    ReplyDelete
  7. tudiiaaa dalam kata tak pndai bergaya make up bagai . p function mana tatau / segak terok!

    ReplyDelete
  8. ekekeke..lawak ah cik gksb kita nih..

    ReplyDelete
  9. wan pon ada persamaan gak.. wan minat hanis zalikha,,dia pon minat wan jugak..haha (ayat nak kena pelempang je kan!!)

    ReplyDelete
  10. ahahahahahaha..
    sweet jer akak ni

    ReplyDelete
  11. hehe.. ok ah tu.. de gak la persamaan GKSB dengan hanis zalikha.. :)

    ReplyDelete
  12. hahahaha ye la adik hanis.. =)
    suka bg org tersengeh sorang2 dpn lappy..

    ReplyDelete
  13. saye pun hanis juge! tp buang H kt depan tu. err same jgk kan?hehek

    ReplyDelete
  14. persamaannya kamu dengan dia adalah perempuan...

    macamlah ayah OE... asyik je tanya antara dia dengan Sazali Samad?

    huh! adik beradik OE dah asyik terkena sampaikan malas nak jawab...
    hehhe...
    (n_n)

    ReplyDelete
  15. wahh sama ye?sis pun ada persamaan ngan hanis..dia cun..sis pun cun jugak.ahaksss jgn marah..gurau je

    ReplyDelete
  16. erk..boleh la..kire sme nme..nme ai xsme pon ngan HZ tuh..jeles nih..uhu

    ReplyDelete
  17. kalau mcm tu.. sy pun sama gak dengan hanis iaitu PEREMPUAN ;)

    ReplyDelete
  18. gila perasan! kahkahkah! ni nak buat aku buat entry pasai persamaan aku dengan lady gaga neh! haha!

    ReplyDelete
  19. cntik la cik gk gan dress nie. hilang segala brutal cik gk. hehe.

    ReplyDelete
  20. tudiaaaaa aehh cik ...meletop! HAHA

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi