Monday, February 28, 2011

RINDU LA SAYANG





Aku ni romantik ka?

Ada la sikit-sikit kot hahaha...

Sekarang ni tengah mood rindu.

Rindu sangat nak tengok senyuman dia

Rindu nak dengar celoteh dia

Rindu nak usik dia

Memang aku rindu sangat pada

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Adik bongsu aku Puteri Qistina Syakira.


Semalam aku call cakap dengan adik, adik dah start masuk Taska, umi aku antaq. Dia baru nak masuk 4 tahun.

Pot pet pot pet dok cerita cakap seronok p sekolah, ada papan gelongsor, mandi kolam, pastu belajar melukis dan warna siap bagi tau ada kawan nama Syaada.

Aku gelak ja dengar dia cerita.

Tak sabaq nak balik minggu depan jumpa dia.

Kakak rindu adik la.

8 comments:

  1. saspen kejap..
    ingatka teman tapi mesra tadi..hehe

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/baik-hatinya-awak-tolong-tukar-dinding.html

    ReplyDelete
  2. sweetnya kakak dia nie..ahaha..

    ReplyDelete
  3. alololo..comelnya budak kecik nih! =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi