Tuesday, February 1, 2011

SIAPA MELDA AHMAD?

Baru lepas tengok cerita Gadis Semasa Sunsilk di TV 3.

Siapa Melda Ahmad ni???

Bagus sangat ka dia?

Dah la kurus macam mana la boleh jadi pelakon utama Gadis Semasa tu..

Itu lah 1st impression aku.

Bila aku search dekat youtube.

Penyanyi dan pencipta lagu rupanya Melda Ahmad ni. Macam Yuna juga.

Oh ni ka lagu dia. Dia la yang nyanyi lagu ni rupanya..

Aduh ketinggalan zaman juga aku ni hakhak...

Berbakat besar rupanya si Melda Ahmad ni.

Tu la orang cakap, dont judge a book by its cover.


Sapa yang tak pernah tengok dia, inilah rupanya si Melda Ahmad ni..






Dan dalam banyak-banyak lagu Melda ni, aku suka lagu Kimia ni

=)





Ni fan page FB Imelda Ahmad

Mungkin 1 hari nanti dia setanding dengan artis-artis lain seperti Yuna siapa tahu?

10 comments:

  1. ceq pon suka lagu kimia tuh..

    huwaaaa nak join gathering.. =(

    ReplyDelete
  2. loor dia ke....mmg suka lagu kimia

    ReplyDelete
  3. saya lagi ketinggalan...langsung tak tahu pun lagu kimia tu cam ne...


    New entry: Februari Oh Februari

    ReplyDelete
  4. kite ag suka lahu dy yg agi 1 tuh..
    tp lupa tajuk..
    hehehe

    ReplyDelete
  5. ala, dah popular nnt berisi la tu.. heheh..

    ReplyDelete
  6. lagu bes.. muda n berbakat besaq.. baguih noh melda nih

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi