Sunday, February 27, 2011

SORRY



Sory kamu. Saya main-main masa kamu minta tolong saya. Asalnya nak gurau-gurau jer tapi tak sempat nak akhirinya kamu kena rushing 4 something.

So sory. Dah lakukan apa yang kamu minta tolong saya tu.


.....................................................................



Nampaknya aku kena berubah. Ubah perangai yang suka main-main ni menjadi lebih serius.

=_="

7 comments:

  1. nape ni???
    ni mesti org seel ni..ecececece..ye kan??hehe

    morning anis..smlm akak xsempat BW..bizis..huhu

    ReplyDelete
  2. yes. selalunya kite lebih cenderung untuk bermain dari buat keje betul2. bila dah last minit baru nak pecah kepala. heheh~

    ReplyDelete
  3. tak salah nak main2...
    tapi perlu ada tempatnya...
    (n_n)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi