Tuesday, March 29, 2011

AKSI TERLARANG 2 BLOGGER YANG ASYIK MELAYAN S***W



Ampa ada tak habit yang ampa suka buat dan susah nak tinggal?

Contohnya suka gigit kuku sampai kuku jadi kontot?

Tapi aku baru 1st time jumpa orang yang suka gigit straw bukan sorang tapi 2 orang plak tu dalam 1 masa yang sama.

Dasyat.

So saksikan lah..





Ada sekali tu kuaq lepak dengan depa ni Pak cu Sofi pon ada sekali dengan kawan aku sorang Su.

Kami lepak malam lepas Gathering ritu.

Masa tu aku dok perasan dah depa 2 orang ni asyik dok gigit straw sambil sembang. Ingat saja ja. Tapi tengok depa cam "layan" sangat masa gigit straw tu aku pon tegur depa.

Rupa-rupanya 2-2 orang ni berkongsi habit yang serupa. Kalau lepas makan ja ada straw mesti kena gigit straw. Tapi bila dengar cerita Hadi, dia pernah gigit sudu sampai ada bekas gigi tu memang dasyat punya gigitan la.

Pen pon jadi sampai lekat bekas.

Memang asyik kalo gigit. Aku masa kecik-kecik dlu suka gigit kuku. Nasib baik dah boleh tinggal habit yang kurang sihat tu huhu...

Kalau nak tau betapa taksubnya depa dengan straw meh tengok bukti-bukti ni.


Baju putih dan baju hitam tu layan sungguh straw



Dok mengayat awek pon gigit straw?? Apa daaa....




Eh ada juga yang nak join sekaki??

Bertiga jadinya



Bila dah jadi habit sampai ke besaq ni susah la plak nak tinggal kan?

Macam tu juga hisap rokok. Kalau dh ketagih tu susah la sket kalau nak berhenti merokok tapi di mana ada kesungguhan disitu ada kejayaan

orait??

Sesungguhnya makan straw itu lagi bagus dari hisap rokok

Senyum Mau Maneh

=D

15 comments:

  1. Macam tu juga hisap rokok. Kalau dh ketagih tu susah la sket kalau nak berhenti merokok tapi di mana ada kesungguhan disitu ada kejayaan
    orait??

    *merokok membahayakan kesihatan*
    Amaran dari Kerajaan Malaysia

    ReplyDelete
  2. anyss...
    akak makan ais batu...
    lekat kat anak2...
    hahah...

    ReplyDelete
  3. astagfirullah...pembongkaran jenayah yg sungguh menyayat hati. tahniah kepad penulis.

    ReplyDelete
  4. walaweyhh...leh gegng la....sya pun ada habit cam ni...tp masih ditahap xkritikal la......:D

    ReplyDelete
  5. dah jadi habit ye gigit straw gitu~

    ReplyDelete
  6. HAHA,ada ja org2 mcm ni ..sama la anis pn,mmg layann gigit straw.lg x abes,rasa geqam jaa ;p

    ReplyDelete
  7. member tia dlu ske kunyah. smpai nk hancor baru dye buang. kahkah!

    ReplyDelete
  8. saya penah jumpa org suka gigit rambut...hiks...hiks...

    ReplyDelete
  9. dulu saya pun suka gigit straw, tapi masa minumlah...tak tahu bila masa tabiat tu hilang...


    New Entry: Blogwalking: Asyik jumpa tentang makanan

    ReplyDelete
  10. malu dohhh..mengayat awek pkai straw bru rasa tak malu..hahaahhaha

    ReplyDelete
  11. hahaahh :0 neh lagi hebat jenis snap gmbr dekat2 nuh....

    ReplyDelete
  12. salam...
    gigit straw tak pa...jangan gigit telinga...hehehehehe

    ReplyDelete
  13. dah menjadi tabiat depa ni.. haha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi