Saturday, March 5, 2011

AKU MASIH SEORANG PEREMPUAN



2, 3 menjak ni sensitif sungguh aku.

Cepat jer nak mengalirkan air mata walaupun benda-benda kecik ja.

Baca novel pon boleh menangis sampai bengkak-bengkak mata.

Apatah lagi bila ada sesuatu yang menyedihkan berlaku.

Cepat jer nak terasa walaupun itu benda kecik ja.

Haihh...

Mana hilangnya diri aku yang kuat semangat tu?

Yang tak mudah putus asa? Yang suka kan cabaran.

Yang lasak? Yang boleh berdikari?

Oh aku lupa, aku masih seorang perempuan rupanya.



7 comments:

  1. EH baru je sudah tgk cerita aku masih dara..jap jap..ada kena mengena tak?hehehe

    ReplyDelete
  2. ha..ok lg la tu,bace novel ngis..kite ni tgk hindustan puluh2 kali pn ngis..ahahha

    ReplyDelete
  3. ade mase mmg kita akn terlebih sensitif

    ReplyDelete
  4. hahhaa.ingat da laki dah naa..adeyhhh

    ReplyDelete
  5. sib baik igt, jgn lupa sudahlah. :)

    ReplyDelete
  6. as'salam...

    ermm ya laa....

    pantai pon ada pasang surut dia cik gk..
    inikn kita ni manusia...

    papa khai pon sama gak...
    rupa2nya lupa aku ni laki2..
    ngeeeeeeeee....

    ReplyDelete
  7. awat ni GKSB.. siapakah yg membuatkan anda menangis? cuba habaq mai..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi