Saturday, March 19, 2011

ARTIS TAYANG SEBAHAGIAN TE**K SEBAB NAK PUBLISITI MURAHAN??



Nak gosip-gosip sket pasal artis ni.

Baru lepas buka blog Beautiful Nara so Kredit utk BN untuk pic dibawah.

Sekali tengok artis ni nama Miera Liyana. Sapa tu weh???

Kenal pon tak kan tetiba timbul kontroversi pasal gambar dia yang gila seksi dengan alasan "Nak cari kelainan pakai baju ni, nampak sket jer"

Apa yang nampak seksi tu??

Ini gambarnya




Dari cari kelainan macam tu sebab nak cepat naik dan dapat perhatian baik jadi Isma Hasmie walau pakai cam ni tetap nampak cantik.

Lebih manis dipandang.





NOTACIKGADIS: Kadang-kadang kita tak perlukan publisiti murahan untuk dapat perhatian daripada orang ramai macam tu juga bila menulis, kadang-kadang tak perlu cari gaduh dengan blogger lain semata-mata untuk naikkan traffic.


37 comments:

  1. hoho seksi giler kowt!!!!!!!!

    ish3.. tapi setuju ngan nota si gadis tue.. hehheh =)

    ReplyDelete
  2. hoho seksi giler kowt!!!!!!!!

    ish3.. tapi setuju ngan nota si gadis tue.. hehheh =)

    ReplyDelete
  3. cheq sokong 100% pandapat cik gksb.. tak payah la publisiti murahan ni.. wat jatuh maruah diri sendiri ja..

    ReplyDelete
  4. mula2 x perasan dia sape..
    bile tgk lama2 oooo dia ni..

    yg jd kamelia tu..
    aihh~

    ReplyDelete
  5. http://islamtoday.wanwidget.com/
    ganas betul la gambar pompuan yg bertudung nih, bahaya, hehe

    ReplyDelete
  6. seksi gilerr..tatau malu lgsung artis skrg..
    irma hasmie cantik berhijab

    ReplyDelete
  7. pelakon kamelia katrina yg berlakon dgn elyana dan jadi watak baik tuu..ish2

    ReplyDelete
  8. nak bagi nampak jugak lah!
    yeay..haha

    ReplyDelete
  9. haha umur baru setahun jagung tapi pakaian.. ya ampun.. kalo nak tayang bukak je lah.. huhu. dulu minat kat dia.. tapi pah tengok pic ni.. adoi.. tak suk tak suka..http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/salah-ke-berkasih-dengan-orang-berusia.html

    ReplyDelete
  10. ni artis malaysia ke hollywood??

    ReplyDelete
  11. mmg xsdar dri la kebanyakan artis m'sia nie, aih... xtau la nk ckp ape..

    ReplyDelete
  12. fulamakkkkkkkkkkkkkkkkkk! orang hape tu?seksi bebenau,HAHA

    ReplyDelete
  13. grrr... tah hape2 tah.. haishh memalukan je.. statement die tu lg tah hape2..huh

    ReplyDelete
  14. er.. part ehem2 tu.. tutup2 la siket..
    kang tak pepasal dapat share saham.. =.=


    artis zaman sekarang emang mencari publisiti murahan..

    pakai macamtu.. nanti ramai yang dok gosip sana sini.. pastu ranking dalam enjin carian naik la.. trus fofuler... =.=

    ReplyDelete
  15. tah apa-apa tah ..tk tengok tsunami ler tu , tk insaf2

    ReplyDelete
  16. wiwittt..
    mata mnjeling..
    hati mngeji..

    ReplyDelete
  17. seksinyer!
    ML tu pelakon baru..jgn la nk cri publisiti murahan smpi cm tu skli...huh...

    ReplyDelete
  18. giler geli, baik bukak je terus, senang cite..haha..xsenonoh tul..

    ReplyDelete
  19. dah tak siuman ke artis sekarang ni?huhu

    ReplyDelete
  20. ta kenal pun miera liyana ni. -.-"

    ReplyDelete
  21. wahh...dh jadi artis hollywood ke?? huhh... hanya boleh kata sepatah je kat artis perasan hot tu..."BONGOK!!!"

    ReplyDelete
  22. menayang aurat tu adalah menayang keburukan. huh. (-.-') baru ku kenal minah ni.

    ReplyDelete
  23. tayang tet*k!! euuuwwwwwww..annoyingnya dia ni. muka ja nampak suci tapi..??!

    baik macam irma hasmie..sejuk ja mata memandang..:)

    JEMPUT SINGGAH : BUKAN BLOG MAKCIK!

    ReplyDelete
  24. tarik sket je lagi tu. sikit je lagi tu. argh asal la dok pakai baju tu =.='

    ReplyDelete
  25. isk3..tuhhh diaaaa..seksinyer..haishh..

    ReplyDelete
  26. sapa nama minah tu? tgok skit tu yg wat nk byk tu..aummmmm

    ReplyDelete
  27. siapa artis tu? tak penah dgr pun . btw , agak2 la dengan baju yang "kurang baik" tu...

    tak melambangkan kesopanan dan ketimuran betul.

    ReplyDelete
  28. hadoiihh..engat holiwudkah?

    orang yang miskin harta pun dah dapat beli baju cukup kain..sian kat dia xdapat2 nak beli kain yang cukup=)


    ~suka sama notacikgadis~

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi