Monday, March 14, 2011

BERSARA



Sejak 2 menjak ni, feel nak menulis ni kurang la.

Maybe Bz uruskan benda-benda yang perlu diuruskan.

Tapi kalau jiwa blogger tu dah sebati, sehari tak menulis rasa bagai bertahun lamanya cewahhh..ayat tak boleh blah. Hohoho..

Kalau dulu, sehari tak buka blog, rasa macam tak lengkap hidup.

Tapi sekarang ni 2hari tak buka blog boleh plak?

Adakah ini ura-ura mahu bersara dari dunia blog???

6 comments:

  1. line internet cam cipan.. bukan kata kamu ja.. suma pakat camtu jugak

    ReplyDelete
  2. huhuhu..jgnla bersara...sbb kamula saya buat blog..sbb kamu blog pertama yg say baca.hoho

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/kenapa-orang-melayu-suka-ke-kedai-mamak.html

    ReplyDelete
  3. gd lck, xpyh bersara, menulis selagi mampu. :)

    ReplyDelete
  4. samela kite. ada banyak nak tulis tapi kurang rasa mahu menulis. mcam mana tu? hehe

    ReplyDelete
  5. as'salam...

    adakah anda cuba povoke untu quit berblogging nih...

    ngeeeeeeee... xcaya la...

    hhuhuhuhuhuhuu..

    ReplyDelete
  6. hahaa..cik oit~nih cm tanda2 nk pencen ja..huhu,kita punya perasaan yg sma..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi